אטרקציות לאירועים

הפקת אירועים וכנסים

מעוניינים לקבל שיחה מנציג? מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הפקת אירועים וכנסים דורשת מיומנות המבוססת על ניסיון של שנים רבות, וכשאתם מתכננים להפיק אירוע אתם מחפשים מישהו שייקח על עצמו את מלוא האחריות ויחשוב על הכל!
אנו ב”מעטפת אירועים” עוסקים בענף הפקת האירועים כבר מעל 15 שנים, ויודעים לטפל בהקמת האירוע מהשלבים הראשוניים שלו ועד הביצוע הסופי.
בין אם אתם מתכננים כנס חברה, השקת מוצר חדש, אירוע הענקת תעודות, טקס עירוני או כל אירוע אחר, אנו נשמח לעמוד לצידכם מההתחלה ועד הסוף!

חברת “מעטפת אירועים” תשמח לקבל על עצמה את תהליך ההפקה של כל אירוע, כנס ומפגש, לכל הרכב של קהל.

שירות ההפקה שלנו הוא תהליך “מקצה לקצה” המתבצע בשיתוף פעולה ותיאום מלא עם הלקוח.

תהליך ההפקה כולל גיבוש קונספט לאירוע, תכנון מפורט המקיף את כלל הפעילות הלוגיסטית (לפני, במהלך ואחרי האירוע), התכנים והפעילויות, התפריט, לוח הזמנים, האמצעים והמשאבים, התיאומים השונים, שילוב קבלני-משנה וספקים ופעילויות נוספות.

בהתאם למתווה האירוע שגובש וסוכם עם הלקוח, אנו נפקח על כל ההכנות, ננהל את האירוע בזמן אמת ונדאג לביצוע כלל הפעילות הנדרשת לאחר האירוע.

מה כוללת הפקת אירועים וכנסים?

גיבוש קונספט לאירוע: אירועים רבים מתבססים על קונספט מסוים שמנחה את האירוע כולו, ויוצר גיבוש רעיוני עבור המשתתפים והמארגנים גם יחד.
יש מקרים שבהם הקונספט קורה אוטומטית מעצם מועד האירוע, למשל מסיבות חנוכה או פורים, אך יש אירועים וכנסים שבהם הוספת קונספט מיוחד יכולה למשוך קהל רב ולהפוך את האירוע לייחודי!
עם מעל 15 שנות ניסיון בתחום האירועים, וכחלק מהפקת האירוע שלכם – נשמח לייעץ ולגבש ביחד עמכם את הקונספט המושלם לאירוע שלכם!

תכנון לוגיסטי: אירוע או כנס דורשים לוגיסטיקה מורכבת הכוללת עבודה מול ספקים, ציוד חשמלי וחיבורי חשמל, לוחות זמנים, תיאומים, תכנים, כיבוד ועוד.
עבור ארגונים רבים, בחירה בספק מקצועי שיוכל לקחת על עצמו את הפקת האירוע כולו היא הבחירה הנכונה ביותר!
אנו ב”מעטפת אירועים” נשמח לסייע לכם בהפקת האירוע שלכם מא’ ועד ת’, ולדאוג לכל מה שצריך על הצד הטוב ביותר.
הניסיון הרב שיש לנו בהפקת אירועים, מבטיח לכם שלא נשכח לטפל בשום דבר ונדאג לאירוע חלק וזורם!

תכנים ופעילויות: אם אתם קצת מכירים אותנו, אתם בוודאי יודעים שתכנים ופעילויות הם הצד החזק שלנו! החל ממתקנים מתנפחים ועמדות משחק מיוחדות, ועד סדנאות אינטראקטיביות ומשחקי גיבוש – אצלנו תוכלו למצוא את התכנים הכי מדליקים שיש! אנו נדאג לתבל את האירוע שלכם בפעילויות הכי מרשימות, ונעשה זאת בתיאום ישיר מולכם לקבלת אירוע מושלם שעוד רבות ידברו עליו!

תפריט אוכל: אוכל הוא חלק בלתי נפרד מכל אירוע, ובתיאום איתכם נבנה יחד את התפריט לאירוע או לכנס שלכם.
בין אם מדובר בתפריט נשנושים בלבד או בדוכני מזון משמעותיים יותר, אתם תבחרו ואנחנו ניקח את זה משם!
מזון איכותי באירוע שלכם הוא מפתח להצלחה, ותפריט בנוי בצורה מקצועית ישאיר אצל האורחים שלכם טעם של עוד!

שילוב קבלני משנה: פעמים רבות הפקת אירועים דורשת שילוב קבלני משנה כמו אמני חושים, רקדנים או להקות נגנים, הכל בהתאם לאופי ולצרכים של האירוע שלכם.
אנו ב”מעטפת אירועים” מחזיקים בניסיון רב של עבודה מול מגוון ספקים, וניסיון זה מתבסס על מעל 15 שנות ניסיון בתחום הפקת האירועים והכנסים.
כחלק מהפקת האירוע שלכם, אנו נדאג גם לכל התיאומים מול קבלני המשנה הדרושים לאירוע.

אמצעים, משאבים ותקציב: יחד איתכם נבין מהו תקציב האירוע \ כנס שלכם, ומהיכן נלקחים המשאבים לכל האלמנטים שירכיבו בסופו של דבר את האירוע המושלם. חלוקת התקציב והמשאבים היא חלק בלתי נפרד מהפקת כל אירוע מוצלח, ואנו נטפל בזה עבורכם בצורה הטובה ביותר!

סוגי אירועים וכנסים בהפקת “מעטפת אירועים”

חלוקת פרסים או תעודות: אירועים של חלוקת פרסים ותעודות הם פופולאריים במיוחד, ומאפשרים למארגנים להביע הערכה וכבוד עבור המצטיינים בהישיגיהם.

אירוע חברה: אירועי חברה הפכו לחלק בלתי נפרד מכל ארגון, מתוך ההבנה בחשיבות שימור ההון האנושי בחברה. אירוע חברה בהפקתנו יגרום לעובדים שלכם לדבר עליו עד האירוע הבא!

כנסים עסקיים: כנסים עסקיים משמשים לקידום מוצרים, חיזוק המותג ומפגש עם לקוחות וקולגות פוטנציאליים. הפקת כנס עסקי צריכה להיות מוקפדת ויוקרתית, מכיוון שהיא משדרת במקום מסוים גם את אופי החברה \ העסק שיזם אותה.

אירועי צדקה וגיוס כספים: אירועי תרומה וצדקה מאפשרים לרתום אנשים נוספים למטרה מסוימת, וכדי שאנשים יפתחו את ליבם וכיסם – יש צורך להרשים אותם ולהתחבר אליהם בצורה ייחודית.
הפקת אירוע מקצועי תביא להיענות והתגייסות נרחבת למטרה שלכם!

טקסי סיום: טקסי סיום הם אירועים מרגשים במיוחד, והם מציינים סיום של מסלול ויציאה לדרך חדשה. בין אם מדובר בסיום בית ספר או סיום מסלול צבאי, אנו נדאג להפיק עבורכם את האירוע המרשים ביותר!

שאלות שלקוחות שאנו מפיקים להם אירועים וכנסים שואלים אותנו

מכיוון שכל אירוע \ כנס טומן בחובו אופי והיקף שונה, המחיר ייקבע בהתאם לאירוע הספציפי שלכם.
מחירי הפקת אירועים עשויים להשתנות בהתאם למספר גורמים:
כמות וסוג האטרקציות הנבחרות
מספר המשתתפים באירוע
משך זמן האירוע
עלות הציוד הדרושה לטובת האירוע
ועוד.
צרו עמנו קשר ונשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים וגם הצעת מחיר משתלמת!

הפקת אירועים וכנסים ב”מעטפת אירועים” כוללת את כל האספקטים הקשורים לאירוע שלכם מא’ ועד ת’.
תוך תיאום מולכם, אנו נדאג לגיבוש קונספט לאירוע, תכנון לוחות זמנים, בחירת תכנים ופעילויות לאירוע, טיפול בכל הלוגיסטיקה הדרושה, עבודה מול ספקים חיצוניים, יצירת תפריט מותאם לאירוע, טיפול במשאבים ותקציב, וכל דבר נוסף שצריך.
הרעיון הכללי הוא להסיר מכם את מעמסת הפקת האירוע, ולאפשר לכם להתפנות ולעסוק בעניינים אחרים.

במהלך 15 שנות הניסיון שלנו בתחום הפקת האירועים, יצא לנו להפיק אירועי חברה, פסטיבלים עירוניים, אירועי ספורט, טקסי סיום והענקת פרסים, אירועי תרומה וגיוס כספים, כנסים עסקיים מכל הסוגים ועוד.
אנו מבטיחים לכם שכבר מהשיחה הראשונה תוכלו להבין יותר על הניסיון שעומד מאחורינו, ואנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים פה באתר לחזרת נציג בהקדם!

מבחינת אטרקציות למעשה האפשרויות הן בלתי מוגבלות.
מעבר לעובדה שאנו מתמחים באספקת אטרקציות לאירועים, ומספקים מתנפחים, עמדות משחק ומולטימדיה, דוכני מזון, סדנאות ייחודיות ואטרקציות נוספות, באפשרותנו גם להזמין אטרקציות דרך ספקים חיצוניים.
כשאנו מפיקים עבורכם את האירוע שלכם, אנו אחראיים על כל הלוגיסטיקה הכוללת גם תיאום ועבודה מול ספקים חיצוניים, ודואגים שהכל יזרום בצורה חלקה כך שתקבלו את האירוע המושלם! 

כמובן! בתור מפיקי האירוע שלכם אנו מתחייבים לנהל את האירוע גם בזמן שהוא מתרחש, וזהו חלק בלתי נפרד מחבילת ההפקה שאנו מציעים.
אנו ב”מעטפת אירועים” מתמחים בהפקת כנסים ואירועים החל מהשלבים הראשוניים ביותר, ועד שלב הביצוע שבו אנו דואגים שהכל יזרום בצורה חלקה.
אנשי צוות מטעמנו יהיו נוכחים במקום האירוע, ויקפידו לוודא שהפעילויות מתרחשות ע”פ לוח הזמנים שנקבע, שהספקים החיצוניים מגיעים בזמן להתארגנות והקמה, שתפריט האוכל מוכן ומתוחזק כיאות במהלך האירוע, וכל דבר נוסף שצריך לדאוג לו בזמן האירוע שלכם.

אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים ממש כאן באתר, ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים, וגם נשמח לתת לכם הצעת מחיר משתלמת המתאימה לאירוע שלכם.
במידה ואתם זקוקים למענה מהיר יותר, צרו עמנו קשר בשעות הפעילות דרך המספר המופיע כאן באתר, ונשמח לעמוד לשירותכם!

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.