אטרקציות לאירועים

יום הולדת נינג'ה

מעוניינים לקבל שיחה מנציג? מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

יום הולדת נינג’ה היא האטרקציה המנצחת שלנו לימי הולדת. אם אתם מחפשים אירוע מיוחד עם קונספט שונה ומלא מלא אנדרנלין, יום הולדת נינג’ה זה הפתרון המושלם שיקפיץ את האורחים לשמיים.

מקווים שאתם מוכנים, כי יום הולדת נינג’ה זה לא עוד יום הולדת רגיל, יום הולדת נינג’ה זה אירוע מלא אנרגיות ומתקנים מטורפים שלא רואים בכל יום הולדת.

משנה לשנה אנחנו מחפשים את הפתרונות הכי יצירתיים לימי הולדת ואירועים, כך שתעברו חוויה מושלמת ותוכלו להנות עם החברים והמשפחה. יום הולדת נינג’ה הוכיח את עצמו כאטרקציה השכיחה ביותר אצלנו, והיא הולכת לכבוש את שנת 2021 !

המתקנים והציוד ביום הולדת נינג’ה  הם המקוריים והמתקדמים ביותר שניתן להשיג. מתקני הנינג’ה מתאימים מגיל 7 ומעלה, וניתן לשלב אטרקציות נוספות לכל גיל שיהפוך את יום ההולדת לאטרקטיבי עבור כלל האורחים.

הצוות האדיב שלנו זמין לכל שאלה וייתן לכם מעטפת מלאה לכל מה שצריך לדעת לגבי אירוע נינג’ה מנצח.

יום הולדת נינג'ה – עד לבית הלקוח או בפארק הקרוב לביתכם

ימי הולדת נינג’ה ניתנים לביצוע בבית הלקוח, ובמידה ואין אפשרות לקיים יום הולדת נינג’ה אצלכם בבית, אנחנו נמצא את הפארק הכי שווה באזור הקרוב לביתכם ונקיים שם את האירוע.

אנחנו נגיע אל ביתכם או אל הפארק המתאים עם כל הציוד והמעטפת שצריך בשביל לקיים את יום ההולדת בצורה המיטבית, שתוכלו להנות עם ראש שקט ומקסימום הנאה.

גלה את הנינג'ה שבך

בכל אחד ואחת מסתתרת נינג’ה עמוק בפנים, על מנת שתוכלו לגרום לה לפרוץ החוצה ולהשתחרר באמת, התקשרו עכשיו ותהפכו את יום ההולדת שלכם להכי מיוחד שיכול להיות.

חשוב לנו שתוכלו לחוות מעט מאירוע יום הולדת נינג’ה, ולכן צירפנו לכם פה בעמוד תמונות וסרטונים. חשוב לציין שיש לנו מתקני נינג’ה נוספים ומגוונים ופתרונות מותאמים אישית לכל אירוע יום הולדת בסטנדרט הגבוה ביותר בניתן להשיג היום בשוק האטרקציות לאירועים.  

יום הולדת נינג'ה בהתאם להנחיות

שמתכננים אירוע בתקופת הקורונה, אם זה אירוע יום הולדת או אירוע אחר, חשוב מאוד לוודא עם חברת האטרקציות שהציוד מחוטא ברמה מקסימלית והצוות שומר על ההנחיות של משרד הבריאות.

אכפת לנו ממכם, ולכן באירועים שלנו אנחנו מקפידים קודם כל לשמור על בריאותכם, על מנת שתחזרו הביתה בסוף האירוע עם חיוך גדול על הפנים וזיכרונות מתוקים לכל החיים.

למתקני הנינג’ה שלנו יש אישור של מכון התקנים וביטוח מלא.

יום הולדת נינג'ה מחירים

חוץ מיום הולדת נינג’ה יש לנו מגוון עצום של אטרקציות לאירועים, ועל מנת שתקבלו את הצעת המחיר הטובה והמשתלמת ביותר אנחנו ממליצים לדבר עם נציג עם זמינות 24/7 עבורכם.

במידה ואתם מעוניינים במחירים וחבילות של יום הולדת נינג’ה כבר עכשיו הורידו את הקובץ כאן למטה 🙂

מתקן ביום הולדת נינג'ה
אתגר נינג'ה יום הולדת
קיר טיפס יום הולדת נינג'ה

הילד שלכם מכור ל”נינג’ה ישראל”? ואולי אתם אלו שמכורים לסדרה? יום הולדת נינג’ה יכול להיות אירוע אנרגטי, מהנה ובלתי נשכח עבורכם ועבור האורחים שלכם, ולהפוך את חווית יום ההולדת שלכם לשונה לחלוטין!אנו ב”מעטפת אירועים” מתמחים בהפקת אירועי קונספט מכל הסוגים, ואחת ההזמנות הפופולאריות היא אירוע נינג’ה בהשראת סדרת הטלוויזיה העולמית שכבשה גם את ישראל. עם מגוון תחנות משחק מאתגרות, מתנפחים מכל הסוגים, סדנאות ספורטיביות ותפאורה מותאמת אישית, אתם יכולים להיות בטוחים שיום ההולדת הזה הולך להיראות אחרת

יום הולדת נינג’ה – אירוע ייחודי

יום הולדת הוא לא אירוע חריג בנוף, וכשאנו מביטים מסביב על אירועי יום ההולדת שבהם ביקרנו, ניתן להבין שבשורה התחתונה הדברים חוזרים על עצמם.
לכן, אין זה מפתיע שאנשים רבים מחפשים יום הולדת שונה, ואירוע ייחודי שיעניק להם ולאורחים שלהם חוויה אחרת מהרגיל.
עם מעל 15 שנות ניסיון בעולם האטרקציות והפקת האירועים, אנו ב”מעטפת אירועים” מתמחים בהתאמת אירועים ללקוח באופן אישי.
עם מגוון אטרקציות בלעדי, ומחשבה על כל הפרטים הקטנים והגדולים, אנו יכולים להבטיח לכם יום הולדת נינג’ה שכמוהו עוד לא חוויתם!

 

יום הולדת נינג’ה – האטרקציות שלנו

מתנפחים: המתנפחים שלנו ממלאים תפקיד עיקרי בהפקת יום הולדת נינג’ה, ומאפשרים לילדים ולמבוגרים לפרוק אנרגיה, לצחוק, ליהנות ולאתגר את עצמם.
בין המתנפחים שלנו תוכלו למצוא מתנפח קיר נינג’ה אתגרי, סימולטור גלשן, רכיבה על השור הזועם, מתנפח קפיצה ועוד!

תפאורה: אנו נדאג לתפאורה מתאימה וסידור האטרקציות במבנה המתאים כדי ליצור אווירת נינג’ה אמיתית באירוע שלכם!
עם התפאורה שלנו, המשתתפים באירוע שלכם ירגישו שהם נכנסים למסלול נינג’ה אמיתי ומאתגר, והאדרנלין יתחיל לזרום אפילו לפני שהם אפילו יתחילו את המסלול!

עמדות ושולחנות משחק: אנו מציעים מגוון של עמדות ושולחנות משחק מאתגרים ומדליקים, שיכולים להיות מושלמים לאירוע יום הולדת נינג’ה!
אם אתם רוצים להוסיף פלפל לאירוע יום ההולדת שלכם, אצלנו ב”מעטפת אירועים” תוכלו למצוא עמדת קליעה למטרה, “תפוס את הדגים“, כדורסל אלקטרוני, סימולטור אופנוע ועוד עמדות שיגרמו למשתתפים לבחון עם היכולות שלהם!

סדנאות אתגר מיוחדות: מעבר לאטרקציות אנו מציעים גם סדנאות מיוחדות המועברות ע”י מנחים מקצועיים, וצפויות לקחת את האירוע שלכם לליגה הבאה! סדנה מובנית מוסיפה אופי אינטראקטיבי ומגבש לכל אירוע, ומוציאה את המשתתפים עם טעם של עוד.
יום הולדת נינג’ה הוא אירוע מושלם לסדנה בעלת אופי ספורטיבי ומאתגר, שתגרום לאווירה תחרותית ומרימה!

 

היתרונות של יום הולדת נינג’ה

ייחודיות: זה ידוע שרוב ימי ההולדת נראים כמעט אותו הדבר, ולכן ההמלצה היא לשלב אופי מעניין שישאיר חוויות בלתי נשכחות!
אפילו אם בחרתם לצאת למסעדה או ללכת לסרט, באפשרותכם לשלב ביום הכיף שלכם גם אירוע נינג’ה שיהווה את מרכז העניינים!
אירוע יום הולדת נינג’ה הוא מיוחד, והוא יגרום לכולם לזכור את יום ההולדת שלכם!

פעילות גופנית: אנו חיים בעולם של מסכים וטכנולוגיה, ולצערנו זה מפחית מכמות הפעילות הגופנית שאנו מבצעים – ילדים ומבוגרים כאחד.
אז בעוד תכנית הטלוויזיה “נינג’ה ישראל” הפכה לפופולארית במיוחד, אנו מזמינים אתכם לחווית נינג’ה פיזית, אמיתית וספורטיבית!
פעילות גופנית בריאה ללב וכלי הדם, גורמת להפרשת אנדורפינים המעלים את מצב הרוח, וצפויה להפוך את כל האירוע שלכם להרבה יותר משוחרר ומהנה עבור כולם!

גיבוש: יום הולדת נינג’ה מתאפיין באווירה תחרותית, מהנה, ספורטיבית ומגבשת! כשהמשתתפים באירוע שלכם יאתגרו את עצמם במתקנים ובאטרקציות שלנו, “הקרח” יישבר מהר מאוד.
פעילות נינג’ה היא מגבשת במיוחד עבור המשתתפים, והיא תהפוך את האירוע שלכם להרבה יותר מהנה ואטרקטיבי לילדים ולהורים גם יחד.

התאמה לכל הגילאים: למרות שנהוג לחשוב שיום הולדת נינג’ה מתאים במיוחד לילדים פעלתניים, מהר מאוד תגלו שהילדים הם לא היחידים שמסתערים על המתקנים!
בתוך כל מבוגר מסתתר ילד פנימי, ואנו מבטיחים לכם שגם ההורים והמשתתפים הבוגרים ביום ההולדת שלכם רק מחכים להפגין יכולות נינג’ה אמיתיות!
אירוע יום הולדת נינג’ה מתאים לכל הגילאים, וזה יתרון משמעותי לאוכלוסיה מעורבת של הורים, ילדים וחברים.

צילום מזכרות: בעולם הדיגיטלי שבו אנו חיים, זו כבר מסורת לצלם תמונות וסרטונים מכל אירוע שבו אנו מבקרים או משתתפים. יום הולדת נינג’ה מהווה את הסביבה המושלמת לצילום מזכרות מדליקות שכאלה!

 

תמונות מהשטח יום הולדת נינג’ה 

 

מעטפת אירועים

לקוחות מספרים על יום הולדת נינג'ה

Excellent
Based on 148 reviews
Dina Maayan Representatives
Dina Maayan Representatives
2023-09-03
עמוס עשה לנו אירוע מדהים! בכלל יש למעטפת מגוון מטורף של אטרקציות וצוות מקצועי ברמה גבוהה ביותר!
Avera Nado
Avera Nado
2023-07-05
אתמול הפקנו אירוע פתיחת קיץ במרכז הנוער יוספטל פ"ת וצוות של מעטפת שהגיע אלינו היה מאוד מקצועי ואדיב והייתה לנו חווית שירות מעולה, והכי חשוב בני הנוער נהנו מאוד מהמתקנים :)
Mayan G
Mayan G
2023-07-04
תודה רבה על הכל???? היה תענוג לעבוד אתכם. מאוד נהנינו מהמתנפחים והשירות שלכם. כיף ממש כשפוגשים עסק מקצועי כל כך. מאמינה שנתראה בשמחות ????????
Avital Shenkar
Avital Shenkar
2023-06-18
ממליצה בחום! סיפקו שירות מהיר, אמין והמתנפח היה הרבה מעל הציפיות:)
Ziv Barak
Ziv Barak
2023-05-27
ממליצה בחום על דוכני המזון מטעם מעטפת אירועים - גלידה , וופל בלגי והמבורגרים האוכל הוכן במקצועיות , בתזמון המבוקש ובעיקר היה טעים מאוד. צוות מקצועי ונעים אשר תמך בנו לאורך כל האירוע
hadasdana
hadasdana
2023-05-01
חברה מצויינים ומקצועיים הגיעו בזמן עם כל הציוד הנדרש הזמנתי פיצות וחלבי היה מעולה עם שירות אדיב ממליצה בחום
גל ברוק
גל ברוק
2023-04-21
הכי מקצועיים שיצא לי לעבוד איתם - באים מסדרים הכל מראש - הכל היה מתוקתק. וכשקרו דברים בלתי צפויים הם תוך שניה היו על זה והתקלה נפתרה חברה מעולה, צוות איכותי ומקצועי, שירות לקוחות מעולה ממליצה בחום
Adir Miedvietzky
Adir Miedvietzky
2023-03-23
מעולים תודה
Lilach sagie-shabat
Lilach sagie-shabat
2023-03-09
ביום חמישי 2.3 הזמנו לבי"ס חוט השני במודיעין את מתחם הנינג'ה מתנפחים מחברת מעטפת אירועים. זו שנה שניה שאנו מזמינים אותם להפנינג פורים בבי"ס והשנה אף שדרגנו עם דוכני יריד ושולחנות משחק. אשת הקשר שלי זו שקד המדהימה שיודעת להרכיב לי את האירוע המושלם בהתאם לדרישות ולתקציב. נעימה וסבלנית וניתן לשמוע את החיוך שלה גם מבעד לטלפון. אז אחרי שהתאוששנו מחגיגות פורים, יכולה לומק שהיה לנו הפנינג מדהים!!! הילדים והצוות היו מאושרים!!! כולנו נהננו מכל שניה!! חשוב לי לציין בזאת כי צוות המפעילים הגיע מוקדם בבוקר והקימו את כל המתחם בזריזות ובמקצועיות. הכל היה מוכן בזמן ונראה מדהים! המפעילים כל כך נחמדים ואדיבים. בעלי גישה מדהימה לילדים. רגועים ונינוחים. מסבירים על המתקנים במקצועיות ומקפידים מאוד על הסדר והבטיחות של הילדים במתקנים. אז, מן הסתם אני ממליצה בחום גדול!!! לכל מי שמחפש הפעלה מקצועית ואיכותית לפורים או בכלל. אנחנו כבר סגרנו איתם גם לשנה הבאה! פעם שלישית גלידה ????

שאלות נפוצות

“מעטפת אירועים” היא החברה המובילה לאטרקציות והפקת אירועים, ואצלנו תוכלו למצוא מגוון אטרקציות ענק מכל הסוגים.
לרוב, לקוחות הבוחרים להפיק יום הולדת נינג’ה מעדיפים אטרקציות ספורטיביות כמו מתנפח קיר נינג’ה, סדנאות אתגריות, מתקן השור הזועם, סימולטור גלשן, קליעה למטרה וכדומה.
מעבר לאטרקציות האתגריות אנו מציעים גם תפאורה מתאימה לאירוע, דוכני מזון, ואטרקציות נוספות ומשלימות.

לנוחיותכם, בראש כל עמוד של אטרקציה מופיע קטלוג ומחירון, ושם תוכלו לקבל מושג על סדר הגודל של המחירים שלנו.
מכיוון שיש לנו חבילות משתלמות והנחות במקרים מסוימים, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר באמצעות השארת פרטים באתר, ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם עם פרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית.

כל האטרקציות שלנו מגיעות עם צוות מקצועי שמביא אותן למקום האירוע, דואג לתפעל אותן במהלך האירוע שלכם ולקפל אותן בסופו. בעוד חלק מהאטרקציות ניתנות להשכרה ואינן דורשות תפעול מקצועי – כמו חלק מהמתנפחים למשל, אטרקציות אחרות דורשות ליווי של אנשי צוות מטעמנו.
צרו עמנו קשר לפרטים נוספים, ונשמח להסביר לכם על האטרקציות שאנו מציעים!

בשלב הראשון אנו מזמינים אתכם להתרשם משלל האטרקציות שלנו באתר המושקע שלפניכם, וכך תוכלו לקבל כיוון כללי של האטרקציות שמעניינות אתכם.
לאחר מכן באפשרותכם להשאיר פרטים פה באתר, ונציג מטעמנו ייצור עמכם קשר בהקדם עם פרטים מדויקים והצעת מחיר משתלמת במיוחד.
אופציה נוספת היא פשוט להרים לנו טלפון במספר המופיע פה באתר, ואנו נשמח לענות לכם על כל שאלה!

אנו מחזיקים מגוון גדול של אטרקציות, מה שמאפשר ללקוחותינו בחירה והתאמה לכל אופי של אירוע.
ביחד אתכם, אנו “נתפור” את האירוע המושלם ע”פ החזון והרצון שלכם, וזה כולל את סוג האטרקציות ואת הכמות שלהן.
מספר האטרקציות תלוי בכמות המשתתפים באירוע שלכם ובאופי שאתם רוצים להקנות לו.
אחרי מעל 15 שנות ניסיון בתחום האטרקציות לאירועים, אנו תמיד עומדים לרשותכם ושמחים לייעץ לכם מנסיוננו!
השאירו לנו פרטים דרך האתר, ואנו נחזור אליכם עם כל הפרטים לגבי מספר האטרקציות, סוג האטרקציות, מחירים ועוד.

בהחלט, אנו ב”מעטפת אירועים” מציעים חבילות אטרקציות משתלמות, וזה מאפשר לכם לחסוך באופן משמעותי בעלויות וגם לחסוך “כאב ראש” בכל הנוגע לסוגי האטרקציות לאירוע.
באפשרותכם למצוא מידע על החבילות השונות במחירונים המופיעים בראש העמוד של כל אטרקציה, וכמובן שתוכלו פשוט להשאיר לנו פרטים דרך האתר, ונציג מטעמנו יחזור אליכם במהרה עם כל הפרטים וגם הצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

תוכן עניינים

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.