אטרקציות לאירועים

שולחן הוקי אוויר להשכרה

מעוניינים לקבל שיחה מנציג? מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שולחן הוקי אוויר להשכרה הפתרון המושלם לכל אירוע

שולחן הוקי אוויר להשכרה יעשה את ההבדל באירוע שלך ! אין הרגשה יותר כיפית מלהגיע כאורח לאירוע ולראות שולחנות משחק אטרקטיביים לכל הילדים. שולחן הוקי אוויר להשכרה זהו השולחן הנפוץ ביותר באירועים השונים שלנו, והוא יוצר תחרותיות וכיף גדול במהלך כל אירוע.

על שולחן הוקי אוויר להשכרה כולם יכולים לשחק, גם ההורים וגם הילדים, מה שהופך את החוויה לעוצמתית יותר ומגבשת הרבה יותר את האורחים באירוע.

לוח התוצאות של שולחן הוקי האוויר ייתן לנו דיווח מלא לאורך כל המשחק מיהו השחקן המנצח, ויגרום למתח ושיתוף של הצופים במהלך כל המפגש.

אחד היתרונות של השכרת שולחן עם מעטפת אירועים, זהו היכולות הלוגיסטיות המתקדמות שלנו, במידה ותרצו להשכיר יותר משולחן הוקי אוויר אחד באירוע אנחנו זמינים עם כמות גדולה של שולחנות הוקי אוויר להשכרה ושולחנות משחק אטרקטיביים נוספים.

במידה ויהיה צורך בהדרכה איך להשתמש בשולחן הוקי אוויר להשכרה, הצוות המדהים שלנו ידאג לכך שתעברו הדרכה מסודרת עם כל הפרטים על מנת לתת לכם ראש שקט במהלך האירוע ו100 ריכוז בהנאה ובכיף.

אנחנו נשמח לייעץ לך לבחור את שולחנות המשחק השווים ביותר בשילוב של אטרקציות לאירועים  שעומדות לרשותנו, על מנת להפוך את האירוע שלך לפשוט מושלם.

שולחן הוקי אוויר להשכרה לאירועים

במידה וחשבתם להוסיף שולחן הוקי אוויר להשכרה לאירוע שלכם, אנחנו נדאג שזה יקרה עם השולחנות החדשים והמקצועיים ביותר בניתן להשיג. חתונה, בר/ת מצווה, יום הולדת או אירוע חברה, בכל אירוע שולחן הוקי אוויר להשכרה זהו פתרון מושלם שמוסיף המון אווירה וכיף לאורחים.

שולחן הוקי אוויר ליום הולדת

מפרט טכני שולחן הוקי אוויר להשכרה

אורך שולחן הוקי אוויר להשכרה – 213 ס”מ

רוחב שולחן הוקי אוויר להשכרה – 114 ס”מ

גובה שולחן הוקי אוויר להשכרה – 81 ס”מ

זהו המפרט של שולחן הוקי אוויר סטנדרטי שלנו. במידה ותרצו להשכיר שולחן הוקי אוויר בגודל מותאם אישית יש לנו את כל האפשרויות לאירוע שלך. 

שולחן הוקי אוויר להשכרה מחירים

ניסיון העבר שלנו מראה ששולחן הוקי אוויר להשכרה, הוא רק אחד מתוך כמות גבוה של שולחנות משחק להשכרה ודוכנים שונים שאתם מזמינים אל האירוע.

על מנת לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית וייחודית, ניתן ליצור אתנו קשר בקליק בווטסאפ או להתקשר לנציג שלנו שידאג למפרטים מלאים של מחירים והציוד עצמו.

בנוסף להכל אנחנו נדאג שבכל אירוע שבו יש שולחנות משחק להשכרה ושולחן הוקי אוויר להשכרה בפרט, יהיה שמירה מלאה על ההנחיות של משרד הבריאות, חיטוי כל השולחנות וצוות מודרך שמכיר את הכללים באופן מושלם. יש לנו מגוון רחב של אטרקציות לאירועים, ואנחנו דואגים שבכל אטרקציה הכל יתנהל בצורה המיטבית. 

תוכן עניינים

השכרת שולחן הוקי אוויר
שולחן הוקי אוויר להשכרה באירוע יום הולדת

תמונות מהשטח שולחן הוקי אוויר להשכרה  

מעטפת אירועים

לקוחות שכבר מזמן הפכו למשפחה

מְעוּלֶה
מבוסס על 148 ביקורות
Dina Maayan Representatives
Dina Maayan Representatives
2023-09-03
עמוס עשה לנו אירוע מדהים! בכלל יש למעטפת מגוון מטורף של אטרקציות וצוות מקצועי ברמה גבוהה ביותר!
Avera Nado
Avera Nado
2023-07-05
אתמול הפקנו אירוע פתיחת קיץ במרכז הנוער יוספטל פ"ת וצוות של מעטפת שהגיע אלינו היה מאוד מקצועי ואדיב והייתה לנו חווית שירות מעולה, והכי חשוב בני הנוער נהנו מאוד מהמתקנים :)
Mayan G
Mayan G
2023-07-04
תודה רבה על הכל???? היה תענוג לעבוד אתכם. מאוד נהנינו מהמתנפחים והשירות שלכם. כיף ממש כשפוגשים עסק מקצועי כל כך. מאמינה שנתראה בשמחות ????????
Avital Shenkar
Avital Shenkar
2023-06-18
ממליצה בחום! סיפקו שירות מהיר, אמין והמתנפח היה הרבה מעל הציפיות:)
Ziv Barak
Ziv Barak
2023-05-27
ממליצה בחום על דוכני המזון מטעם מעטפת אירועים - גלידה , וופל בלגי והמבורגרים האוכל הוכן במקצועיות , בתזמון המבוקש ובעיקר היה טעים מאוד. צוות מקצועי ונעים אשר תמך בנו לאורך כל האירוע
hadasdana
hadasdana
2023-05-01
חברה מצויינים ומקצועיים הגיעו בזמן עם כל הציוד הנדרש הזמנתי פיצות וחלבי היה מעולה עם שירות אדיב ממליצה בחום
גל ברוק
גל ברוק
2023-04-21
הכי מקצועיים שיצא לי לעבוד איתם - באים מסדרים הכל מראש - הכל היה מתוקתק. וכשקרו דברים בלתי צפויים הם תוך שניה היו על זה והתקלה נפתרה חברה מעולה, צוות איכותי ומקצועי, שירות לקוחות מעולה ממליצה בחום
Adir Miedvietzky
Adir Miedvietzky
2023-03-23
מעולים תודה
Lilach sagie-shabat
Lilach sagie-shabat
2023-03-09
ביום חמישי 2.3 הזמנו לבי"ס חוט השני במודיעין את מתחם הנינג'ה מתנפחים מחברת מעטפת אירועים. זו שנה שניה שאנו מזמינים אותם להפנינג פורים בבי"ס והשנה אף שדרגנו עם דוכני יריד ושולחנות משחק. אשת הקשר שלי זו שקד המדהימה שיודעת להרכיב לי את האירוע המושלם בהתאם לדרישות ולתקציב. נעימה וסבלנית וניתן לשמוע את החיוך שלה גם מבעד לטלפון. אז אחרי שהתאוששנו מחגיגות פורים, יכולה לומק שהיה לנו הפנינג מדהים!!! הילדים והצוות היו מאושרים!!! כולנו נהננו מכל שניה!! חשוב לי לציין בזאת כי צוות המפעילים הגיע מוקדם בבוקר והקימו את כל המתחם בזריזות ובמקצועיות. הכל היה מוכן בזמן ונראה מדהים! המפעילים כל כך נחמדים ואדיבים. בעלי גישה מדהימה לילדים. רגועים ונינוחים. מסבירים על המתקנים במקצועיות ומקפידים מאוד על הסדר והבטיחות של הילדים במתקנים. אז, מן הסתם אני ממליצה בחום גדול!!! לכל מי שמחפש הפעלה מקצועית ואיכותית לפורים או בכלל. אנחנו כבר סגרנו איתם גם לשנה הבאה! פעם שלישית גלידה ????
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.