הפקת אירועים עסקיים בדרך ייחודית , חדשנית מלאת יצירה חדשנות ופאן!

קל לעבוד איתנו! ליצירת קשר מהיר ⬇️

כבר בחרו בנו

האירועים שאנחנו מפיקים

אנחנו דואגים להיות ראשונים עם החידושים המובילים

מכונת דגים

המשחק הנוסטלגי והאהוב
בגירסת פרימיום ענקית
אטרקציה שמשאירה את הלקוחות עם פה פעור!

מכונת כדורים

Big ball machine מכונת הגרלות / מתנות הגדולה בעולם מכונה שמתאימה למבצעים, חגים ומועדים עם הגרלת מתנות ייחודיות!

למה לבחור במעטפת אירועים

מאות אירועים מוצלחים

מגוון רחב של רעיונות בהתאמה אישית

תכנון מדויק
מא' ועד ת'

ניסיון של מעל 15 שנים

תמונות מאירועים

מה אומרים עלינו

Karin Gelbman
קרא עוד
יותר מאשמח להמליץ על מעטפת אירועים עם שקד ואלעד המהממים שהגיעו אלינו לHappy-happy-Hour בNetApp. מהשיחה הראשונה שקד השאירה עליי רושם שאי אפשר לשכוח, זרמה איתי בכל רעיון וקונספט שהפך לדוכן מרנג מהמם. הם הגיעו בזמן (ואפילו הרבה לפני הזמן בעקבות מגבלות הבניין שלנו), לאורך כל האירוע היו אדיבים, חייכנים, שירותיים ומקצועיים, הכל עמד במקום כמו שצריך. תודה רבה!
איריס רון
קרא עוד
מי שמבקש אירוע בראש שקט, עם צוות מקצועי, אוכל טרי וטעים, אסתטיקה, עמידה בלוח זמנים ממליצה רק על מעטפת אירועים. ביום חמישי האחרון היה אירוע מושלם. קצרנו שבחים רבים. הייתם חלק חשוב בהצלחת האירוע, תודה לכם ולשקד המדהימה !!!
Efrat R
קרא עוד
ממליצה בחום ! שירות אדיב ומקצועי! החל מקבלת הצעת המחיר וההמלצות ועד לערב עצמו. לפני האירוע הגיע צוות להתקנה והרכבה וליווה אותנו לאורך כל הערב שהיה מוצלח ומהנה!
טובי ברבי
קרא עוד
כל צוות מעטפת אירועים המדהימים תודה רבה על הפקה מהסרטים!!!! שייי!! ונועם! לידור! וכמובן שקד תודה רבה על יום הולדת נינג׳ה ברמה אחרת! על זה שאתם מדהימים ואנושיים ושימחתם אותנו מאוד, אתם פשוט כל מעטפת אנשים מסוג אחר עוד לא נתקלתי בכאלה וכמה כיף להיתקל אז תודה אלפי תודות❤️💙
Lilach Botsev
קרא עוד
אני כל כך מודה לכם ״מעטפת״. שקד השירותית הנעימה והנהדרת. ודור שהגיע כמו שעון שוויצרי, ותיפעל את האירוע לעילא ולעילא, פשוט היתי פנויה לעיסוקים אחרים בזכותו. תקשיבווווו הייתם פצצה!!!! גם הנראות, גם האיכות, גם השירות!!! פשוט, אין לי מילים לתאר עד כמה אני מרוצה מכם. אני שמחה שניסיתי, אין לי ספק שלאירועים נוספים שלי, אתם איתי!!! תודה על הכל!!
inbal cohen
קרא עוד
חברה מקצועית, איכותית ובעלת הפרודוקטים הכי טובים שיש!!! השתמשתי בחברה להפקת האירוע שלי ומהיחס האישי שקיבלתי מהשיחה הראשונה עם עמוס הבנתי שהגעתי למקום הנכון. כל מה שחלמתי וביקשתי היה באירוע, צוות העובדים היה מקצועי והיתה אווירה מדהימה ! אין ספק שאחזור באירוע הבא! תודה רבה על הכל
Doreen Kushnir
קרא עוד
המקצועיות החלה עוד טרם האירוע, כאשר עמוס הגיע לראות את השטח ולסייע בהתאמה מלאה של המפרט לאירוע. הנציגים שהגיעו לשטח ניו מקצוענים, אדיבים ענייניים וידאו לפתור ולתתבמקום מענה לצרכים המשתנים שעלו. תמורה מלאה לכסף!
הקודם
הבא
מעוניינים לקבל שיחה מנציג? מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם