חייבת להגיד שממש נהנינו מהשירות המהיר והטוב (וגם ההתגמשות לתקציב מסוים והמענה לכמה שיותר שפע באירוע)עשינו יחד אירוע באגודת הסטודנטים אפקה בתל אביב וכל כך נהנו!ממתנפחים, עמדות סוני, עמדת צילום ללא הגבלה, מתקנים נוספים ובאמת צוות מקצועי.הם הרכיבו את הכל שעה וחצי לפני הזמן!! ובלי רעש של הרכבות ברקע (שזה חשוב לאירועי מכללה כי לומדים הסטודנטים תוך כדי)קיצר נתראה באירוע הבא