אטרקציות לאירועים

מתנפח נינג'ה ילדים

בשנתיים האחרונות קיבלנו מאות פניות להזמנה של יום הולדת נינג’ה – מסלול מטורף שכולל בתוכו אלמנטים מתוחכמים שהופכים כל אירוע לחגיגת נינג’ה מהסרטים. 

אבל לא כל הפניות הפכו לאירוע ונוכחנו לגלות שהמון לקוחות מחפשים מתקן קטן יותר שמתאים גם להשכרות וגם לאירועים בהם יש כמות קטנה יותר של אורחים. החלטנו להרים את הכפפה ולייצר (בהתאמה אישית) את מתנפח נינג’ה קידס שלנו! מתקן שנותן את האפשרות לכולם להנות מחוויית הנינג’ה הכי מגניבה שיש. 

אנחנו במעטפת אירועים חושבים כל הזמן איך לחדש ולגרום לכם להנות בצורה בלתי רגילה בכל פעם מחדש, וללא ספק מתנפח נינג’ה קידס שלנו מוכיח את זה בגדול עם המון חשיבה מעבר על קהל הלקוחות האהוב שלנו. 

אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר עכשיו, ולנסות את מתנפח נינג’ה קידס שלנו ומבטחים לכם שלא תחוו חוויה כזאת בשום מקום אחר. מעטפת אירועים כאן לשירותכם. 

מתנפח נינג'ה ילדים

לסיכום

מה יקרה לדעתכם לפרצוף של הילדים שלכם שהם יראו את מתנפח הנינג’ה קידס שלנו? כן כן, אתם צודקים לגמרי – חיוך שלא נגמר מקצה לקצה. 

אם אתם מחפשים מתנפח להשכרה מיוחד שלא תמצאו בשום מקום אחר וכולל בתוכו אלמנטים סופר מגניבים, תהיו בטוחים שמתנפח נינג’ה קידס הוא הפתרון המושלם עבורכם.

צרו איתנו קשר עכשיו ושריינו מתנפח להשכרה. נשמח לתת לכם שירות מצוין, מעטפת אירועים 

שאלות נפוצות

יצא לכם לראות “נינג’ה ישראל” בטלויזיה?
מתנפח הנינג’ה שלנו הוא מתקן מדליק המאפשר לילדים להרגיש נינג’ות אמיתיות ממש כמו בסדרת הטלויזיה האהובה!
המתנפח הזה הוא פופולארי במיוחד, והופך כל אירוע למלא באנרגיות ולכזה שלא יישכח במהרה.
אין ילד שלא אוהב להוציא אנרגיות ורוב הילדים גם אוהבים אתגרים, והמתנפח השווה הזה ללא ספק מספק את שתי המטרות גם יחד!

אנו ב”מעטפת אירועים” מקפידים על הבטיחות לא פחות מאשר על ההנאה!
מעבר לעובדה שהמתקן עובר חיטוי יסודי אחרי כל שימוש, אנו גם דואגים לסייע בתפעול בטוח של המתנפח במהלך האירוע.
החל מהנחיות בטיחות שיועברו ע”י הצוות שלנו ועד להשגחה על המשתתפים בזמן האירוע, אנו יכולים להבטיח לכם שכולם יחזרו הביתה בשלום ועם חיוך ענק!

כדי לקבל הצעת מחיר מהירה למתנפח נינג’ה לילדים, כל מה שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור “הצעת מחיר בקליק” בתחתית העמוד, וייפתח חלון צ’אט בוואצאפ שיקשר אתכם עם נציג מטעמנו.
אנו ב”מעטפת אירועים” מתחייבים להעניק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית לצד שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר!
באפשרותכם גם להשאיר לנו פרטים ממש כאן באתר, ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם עם פרטים נוספים והצעת מחיר.

אנו שולחים את מתנפח הנינג’ה עם צוות מקצועי שמוביל את המתקן אל מקום האירוע שלכם, מקים אותו וגם עוזר לתפעל אותו במהלך האירוע ולקפל אותו בסופו.
מעבר להקמה ולתפעול, הצוות שלנו גם מקפיד על הוראות והנחיות הבטיחות, ומבטיח שכל המשתתפים יחזור הביתה בביטחה אחרי אירוע חלק ומוצלח.
עם מעל 15 שנות ניסיון בתחום האטרקציות לאירועים, אנו יכולים להבטיח לכם מעבר לכל ספק שהמשתתפים באירוע שלכם בידיים טובות!

אנשי הצוות שלנו ידאגו להוביל את מתנפח הנינג’ה אל מקום האירוע שלכם, וגם ידאגו להקים אותו מספיק זמן לפני האירוע כך שהוא יהיה מוכן לפעילות ע”פ לוחות הזמנים שלכם.
במקרים מסוימים אנו מאפשרים להשכיר ולאסוף עצמאית מתקנים מסוימים, וזה משהו שיש לתאם מולנו מראש כמובן.
במידה ויש לכם שאלות נוספות על אופן ההקמה וההשכרה, אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים ממש כאן באתר, ומבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי!

הדרך הפשוטה ביותר היא להשאיר לנו פרטים כאן באתר, ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם במהרה עם פרטים נוספים והצעת מחיר.
כמו כן, באפשרותכם ללחוץ על כפתור “הצעת מחיר” בתחתית העמוד, לפתיחת צ’אט הוואצאפ מולנו.
אופציה אחרונה היא פשוט להתקשר אלינו דרך המספר המופיע בראש העמוד, ואנו נשמח למסור לכם את כל הפרטים. 

לקוחות מספרים על מתנפח נינג'ה קידס

מְעוּלֶה
מבוסס על 148 ביקורות
Dina Maayan Representatives
Dina Maayan Representatives
2023-09-03
עמוס עשה לנו אירוע מדהים! בכלל יש למעטפת מגוון מטורף של אטרקציות וצוות מקצועי ברמה גבוהה ביותר!
Avera Nado
Avera Nado
2023-07-05
אתמול הפקנו אירוע פתיחת קיץ במרכז הנוער יוספטל פ"ת וצוות של מעטפת שהגיע אלינו היה מאוד מקצועי ואדיב והייתה לנו חווית שירות מעולה, והכי חשוב בני הנוער נהנו מאוד מהמתקנים :)
Mayan G
Mayan G
2023-07-04
תודה רבה על הכל???? היה תענוג לעבוד אתכם. מאוד נהנינו מהמתנפחים והשירות שלכם. כיף ממש כשפוגשים עסק מקצועי כל כך. מאמינה שנתראה בשמחות ????????
Avital Shenkar
Avital Shenkar
2023-06-18
ממליצה בחום! סיפקו שירות מהיר, אמין והמתנפח היה הרבה מעל הציפיות:)
Ziv Barak
Ziv Barak
2023-05-27
ממליצה בחום על דוכני המזון מטעם מעטפת אירועים - גלידה , וופל בלגי והמבורגרים האוכל הוכן במקצועיות , בתזמון המבוקש ובעיקר היה טעים מאוד. צוות מקצועי ונעים אשר תמך בנו לאורך כל האירוע
hadasdana
hadasdana
2023-05-01
חברה מצויינים ומקצועיים הגיעו בזמן עם כל הציוד הנדרש הזמנתי פיצות וחלבי היה מעולה עם שירות אדיב ממליצה בחום
גל ברוק
גל ברוק
2023-04-21
הכי מקצועיים שיצא לי לעבוד איתם - באים מסדרים הכל מראש - הכל היה מתוקתק. וכשקרו דברים בלתי צפויים הם תוך שניה היו על זה והתקלה נפתרה חברה מעולה, צוות איכותי ומקצועי, שירות לקוחות מעולה ממליצה בחום
Adir Miedvietzky
Adir Miedvietzky
2023-03-23
מעולים תודה
Lilach sagie-shabat
Lilach sagie-shabat
2023-03-09
ביום חמישי 2.3 הזמנו לבי"ס חוט השני במודיעין את מתחם הנינג'ה מתנפחים מחברת מעטפת אירועים. זו שנה שניה שאנו מזמינים אותם להפנינג פורים בבי"ס והשנה אף שדרגנו עם דוכני יריד ושולחנות משחק. אשת הקשר שלי זו שקד המדהימה שיודעת להרכיב לי את האירוע המושלם בהתאם לדרישות ולתקציב. נעימה וסבלנית וניתן לשמוע את החיוך שלה גם מבעד לטלפון. אז אחרי שהתאוששנו מחגיגות פורים, יכולה לומק שהיה לנו הפנינג מדהים!!! הילדים והצוות היו מאושרים!!! כולנו נהננו מכל שניה!! חשוב לי לציין בזאת כי צוות המפעילים הגיע מוקדם בבוקר והקימו את כל המתחם בזריזות ובמקצועיות. הכל היה מוכן בזמן ונראה מדהים! המפעילים כל כך נחמדים ואדיבים. בעלי גישה מדהימה לילדים. רגועים ונינוחים. מסבירים על המתקנים במקצועיות ומקפידים מאוד על הסדר והבטיחות של הילדים במתקנים. אז, מן הסתם אני ממליצה בחום גדול!!! לכל מי שמחפש הפעלה מקצועית ואיכותית לפורים או בכלל. אנחנו כבר סגרנו איתם גם לשנה הבאה! פעם שלישית גלידה ????
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.