אטרקציות לאירועים

מתקן כדורסל להשכרה

מעוניינים לקבל שיחה מנציג? מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

השכרת מתקן כדורסל – מבית מעטפת אירועים

מתקן כדורסל אלקטרוני נחשב לאחד מעמדות המשחק הכי שכיחות אצלנו באירועים. מי לא אוהב את משחק הכדורסל הקלאסי? בשילוב עם כל החברים, וטיפה תחרותיות זהו הפתרון המושלם לכל אירוע.

השכרת מתקן כדורסל אלקטרוני מוסיפה תחרותיות לכל אירוע ויוצרת גיבוש בין הקבוצות, שכן ניתן לשחק במגוון רחב של גילאים מהקטנים ביותר למבוגרים באירוע שרוצים להשתעשע.

אנו נדאג שלפני המשחק במתקן כדורסל להשכרה, הצוות האדיב שלנו יעביר הדרכה מסודרת על המתקן, ויסביר איך החוקים עובדים ומתי מחליפים בין השחקנים. ניתן לשלב גם פרסים שווים במהלך המשחק.

מתקן כדורסל לאירועים

בכל אירוע מתקן כדורסל להשכרה הינו הכרחי ומושך אליו בתשוקה את האורחים. אם זה חתונה, בר/ת מצווה, יום הולדת או אירוע חברה כזה או אחר, אנחנו נדאג לשדרג אתכם עם מתקן כדורסל להשכרה ושולחנות משחק להשכרה אטרקטיביים נוספים שווים במיוחד.

מתקן כדורסל להשכרה מחירים

לכל אירוע יש אופי אחר, ועל מנת שנוכל להתאים לכם את שולחנות המשחק והאטרקציות לאירועים הכי שוות מומלץ לדבר עם נציג קודם לכן. ברוב האירועים שבהם מושכר מתקן כדורסל בדרך כלל מלווים עוד המון אטרקציות, ישנן חבילות מותאמות לאירועים שוות במיוחד עם מחירים ללא תחרות והרבה הרבה מקצועיות. צרו קשר בהקדם.

תוכן עניינים

תמונות מהשטח מתקן כדורסל להשכרה 

מעטפת אירועים

לקוחות שכבר מזמן הפכו למשפחה

Excellent
Based on 148 reviews
Dina Maayan Representatives
Dina Maayan Representatives
2023-09-03
עמוס עשה לנו אירוע מדהים! בכלל יש למעטפת מגוון מטורף של אטרקציות וצוות מקצועי ברמה גבוהה ביותר!
Avera Nado
Avera Nado
2023-07-05
אתמול הפקנו אירוע פתיחת קיץ במרכז הנוער יוספטל פ"ת וצוות של מעטפת שהגיע אלינו היה מאוד מקצועי ואדיב והייתה לנו חווית שירות מעולה, והכי חשוב בני הנוער נהנו מאוד מהמתקנים :)
Mayan G
Mayan G
2023-07-04
תודה רבה על הכל???? היה תענוג לעבוד אתכם. מאוד נהנינו מהמתנפחים והשירות שלכם. כיף ממש כשפוגשים עסק מקצועי כל כך. מאמינה שנתראה בשמחות ????????
Avital Shenkar
Avital Shenkar
2023-06-18
ממליצה בחום! סיפקו שירות מהיר, אמין והמתנפח היה הרבה מעל הציפיות:)
Ziv Barak
Ziv Barak
2023-05-27
ממליצה בחום על דוכני המזון מטעם מעטפת אירועים - גלידה , וופל בלגי והמבורגרים האוכל הוכן במקצועיות , בתזמון המבוקש ובעיקר היה טעים מאוד. צוות מקצועי ונעים אשר תמך בנו לאורך כל האירוע
hadasdana
hadasdana
2023-05-01
חברה מצויינים ומקצועיים הגיעו בזמן עם כל הציוד הנדרש הזמנתי פיצות וחלבי היה מעולה עם שירות אדיב ממליצה בחום
גל ברוק
גל ברוק
2023-04-21
הכי מקצועיים שיצא לי לעבוד איתם - באים מסדרים הכל מראש - הכל היה מתוקתק. וכשקרו דברים בלתי צפויים הם תוך שניה היו על זה והתקלה נפתרה חברה מעולה, צוות איכותי ומקצועי, שירות לקוחות מעולה ממליצה בחום
Adir Miedvietzky
Adir Miedvietzky
2023-03-23
מעולים תודה
Lilach sagie-shabat
Lilach sagie-shabat
2023-03-09
ביום חמישי 2.3 הזמנו לבי"ס חוט השני במודיעין את מתחם הנינג'ה מתנפחים מחברת מעטפת אירועים. זו שנה שניה שאנו מזמינים אותם להפנינג פורים בבי"ס והשנה אף שדרגנו עם דוכני יריד ושולחנות משחק. אשת הקשר שלי זו שקד המדהימה שיודעת להרכיב לי את האירוע המושלם בהתאם לדרישות ולתקציב. נעימה וסבלנית וניתן לשמוע את החיוך שלה גם מבעד לטלפון. אז אחרי שהתאוששנו מחגיגות פורים, יכולה לומק שהיה לנו הפנינג מדהים!!! הילדים והצוות היו מאושרים!!! כולנו נהננו מכל שניה!! חשוב לי לציין בזאת כי צוות המפעילים הגיע מוקדם בבוקר והקימו את כל המתחם בזריזות ובמקצועיות. הכל היה מוכן בזמן ונראה מדהים! המפעילים כל כך נחמדים ואדיבים. בעלי גישה מדהימה לילדים. רגועים ונינוחים. מסבירים על המתקנים במקצועיות ומקפידים מאוד על הסדר והבטיחות של הילדים במתקנים. אז, מן הסתם אני ממליצה בחום גדול!!! לכל מי שמחפש הפעלה מקצועית ואיכותית לפורים או בכלל. אנחנו כבר סגרנו איתם גם לשנה הבאה! פעם שלישית גלידה ????
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.