אטרקציות לאירועים

עמדות מולטימדיה לאירועים

עמדות מולטימדיה לאירועים שלנו הם המתקדמות ביותר בעולם האטרקציות לאירועים. חושבים על איך ליצור אירוע מנצח? עמדות מולטימדיה לאירועים הם פתרון מושלם שיוביל את האורחים באירוע להרבה הנאה וכיף.

אתם לא חייבים לשבור את הראש איך לבצע את האירוע המושלם, תשאלו אותנו ישר ותקבלו מענה מהיר ומקצועי שייתן לכם להנות באירוע עם עמדות מולטימדיה לאירועים שוות במיוחד.

עמדות המולטימדיה שלנו לא ישאירו באירוע שלכם אף משתתף אדיש, מכיוון שהן המתקדמות בעולם.
סימולטורים של אופנועים, חוויות ירי ואקשן, עמדות מציאות מדומה מפתיעות, קונסולות משוכללות ועוד, יהפכו את האירוע שלכם לכזה שלא ישכח במהרה!


“מעטפת אירועים” מספקת אטרקציות לאירועים כבר מעל 15 שנים, ומאות הלקוחות המרוצים שלנו מהווים את המוניטין החזק ביותר.
צרו עמנו קשר והבטיחו למשתתפי האירוע שלכם חוויה מבוססת טכנולוגיה שתיקח אותם לעולם אחר!

עמדות מולטימדיה פופולאריות לאירועים

מציאות מדומה

סימולטור אופנוע

סימולטור ירי

סימולטור נהיגה

קונסולת XBOX

קונסולה 4 SONY

סימולטור אופנוע ים

מכונת פליפר דיגיטלי

מכונת ארקייד להשכרה

קונסולה 5 SONY

ארקייד רפליקה להשכרה

היתרונות של עמדות מולטימדיה באירועים

פעילות אינטראקטיבית: בין אם אתם חוגגים בר\ת מצווה, יום הולדת או יום גיבוש לעובדים, עמדות מולטימדיה מספקות חוויה אינטראקטיבית מיוחדת לכל המשתתפים, ומבטיחה שהאווירה תהיה מגובשת ונהדרת.
על ידי שילוב אלמנטים כמו סימולטורים לאופנועים, סימולטורים לנהיגה וקונסולות משחקים, אתם יכולים ליצור סביבה סוחפת שבה האורחים שלכם אף פעם לא ישתעממו.

ריגוש בלתי נשכח: עמדות מולטימדיה מציעות חוויות חדשות ומרגשות שמשאירות רושם מתמשך על המשתתפים.
בין אם זה הריגוש שברכיבה על אופנוע וירטואלי, האתגר של תמרון בסימולטור נהיגה, האקשן שבקרב יריות דיגיטלי או חוויית מציאות מדומה מפתיעה במיוחד, האטרקציות שלנו יגרמו למשתתפים שלכם ליהנות כמו שהם לא רגילים!
עם עמדות המולטימדיה המתאימות, האירוע שלכם צפוי לנסוק לגבהים חדשים ולהשאיר טעם של עוד!

מתאים לכולם: עמדות מולטימדיה הן רב תכליתיות וניתן להתאים אותן כך שיתאימו לנושא, למטרה ולקהל היעד של אירוע.
מעבר לכך, אנו מציעים מבחר גדול מאוד של עמדות מולטימדיה ולכן אין ספק שתוכלו למצוא את עמדות המולטימדיה המושלמות לאופי האירוע שלכם.
בין אם המשתתפים באירוע שלכם הם ילדים, או שמדובר באירוע מעורב מבחינת גילאים, עמדות מולטימדיה מציעות חוויה מהנה לכולם!

באילו אירועים כדאי להזמין עמדות מולטימדיה?

יום הולדת ובר\ת מצווה: בר מצווה וימי הולדת הם חגיגות ציון דרך הדורשות אפשרויות בילוי מרתקות ומעניינות לחוגגים. בין אם מדובר באירוע של ילדים בעיקר ובין אם מדובר במשתתפים בגילאים מגוונים, עמדות מולטימדיה פונות לכולם.
סימולטורים של אופנועים, משחק אקשן של יריות ומציאות מדומה יתאימו לבוגרים וילדים כאחד, ויספקו למשתתפים באירוע שעות של הנאה!
צרו עמנו קשר להתאמת עמדות המולטימדיה המושלמות לאירוע שלכם.

פסטיבלים, ירידים וימי והפנינג: פסטיבלים הם אירועים תוססים שמושכים מגוון מגוון של משתתפים, ושילוב עמדות מולטימדיה יכול להוסיף אלמנט דינמי ומדליק לחוויית הפסטיבל שלכם!
סימולטורים של אופנועים וסימולטורים לנהיגה יכולים לספק רכיבות מרגשות למשתתפים, בעוד שקונסולות משחקים ועמדות מציאות מדומה מציעות משחק אינטראקטיבי וחוויות סוחפות לכל הגילאים.
עמדות מולטימדיה המתאימות לנושא הפסטיבל יעצימו את החוויה אף יותר, ואנו מזמינים אתכם להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו לבחירת האטרקציות הטובות ביותר לאירוע שלכם!

יום גיבוש לעובדים: אחת המטרות העיקריות של ימי גיבוש לעובדים היא כמובן “שבירת קרח” בין העובדים, ויצירת יחסים טובים שיובילו לתפוקה גבוהה יותר בעבודה.


עמדות מולטימדיה הן פופולאריות במיוחד באירועי חברה, ומאפשרות לנו לברוח מהמציאות ולהכיר את עמיתינו לעבודה באור קצת שונה.
עמדות מולטימדיה משמשות פעמים רבות גם לסימולציות ותרגולים הקשורים לעבודה, כמו שיפור נהיגה למשל.

אירועים משפחתיים: אירועים משפחתיים הם מעורבים, ולכן דורשים פעמים רבות אפשרויות בילוי הנותנות מענה לאנשים בכל הגילאים.
עמדות מולטימדיה עם קונסולות משחקים ועמדות מציאות מדומה מספקות מגוון של משחקים וחוויות אינטראקטיביות מהן יכולים להנות גם ילדים וגם מבוגרים, ולכן הן נהדרות לחתונות, אירועי בר\ת מצווה, ימי הולדת משפחתיים ועוד.
חווית עמדות מולטימדיה מעצימה את ההנאה באירוע המשפחתי שלנו, מחזקת את הקשרים בין בני המשפחה, ויוצרת זכרונות נעימים שנוכל לקחת עמנו שנים רבות קדימה.

 

לקוחות מספרים על עמדות מולטימדיה לאירועים

מְעוּלֶה
מבוסס על 148 ביקורות
Dina Maayan Representatives
Dina Maayan Representatives
2023-09-03
עמוס עשה לנו אירוע מדהים! בכלל יש למעטפת מגוון מטורף של אטרקציות וצוות מקצועי ברמה גבוהה ביותר!
Avera Nado
Avera Nado
2023-07-05
אתמול הפקנו אירוע פתיחת קיץ במרכז הנוער יוספטל פ"ת וצוות של מעטפת שהגיע אלינו היה מאוד מקצועי ואדיב והייתה לנו חווית שירות מעולה, והכי חשוב בני הנוער נהנו מאוד מהמתקנים :)
Mayan G
Mayan G
2023-07-04
תודה רבה על הכל???? היה תענוג לעבוד אתכם. מאוד נהנינו מהמתנפחים והשירות שלכם. כיף ממש כשפוגשים עסק מקצועי כל כך. מאמינה שנתראה בשמחות ????????
Avital Shenkar
Avital Shenkar
2023-06-18
ממליצה בחום! סיפקו שירות מהיר, אמין והמתנפח היה הרבה מעל הציפיות:)
Ziv Barak
Ziv Barak
2023-05-27
ממליצה בחום על דוכני המזון מטעם מעטפת אירועים - גלידה , וופל בלגי והמבורגרים האוכל הוכן במקצועיות , בתזמון המבוקש ובעיקר היה טעים מאוד. צוות מקצועי ונעים אשר תמך בנו לאורך כל האירוע
hadasdana
hadasdana
2023-05-01
חברה מצויינים ומקצועיים הגיעו בזמן עם כל הציוד הנדרש הזמנתי פיצות וחלבי היה מעולה עם שירות אדיב ממליצה בחום
גל ברוק
גל ברוק
2023-04-21
הכי מקצועיים שיצא לי לעבוד איתם - באים מסדרים הכל מראש - הכל היה מתוקתק. וכשקרו דברים בלתי צפויים הם תוך שניה היו על זה והתקלה נפתרה חברה מעולה, צוות איכותי ומקצועי, שירות לקוחות מעולה ממליצה בחום
Adir Miedvietzky
Adir Miedvietzky
2023-03-23
מעולים תודה
Lilach sagie-shabat
Lilach sagie-shabat
2023-03-09
ביום חמישי 2.3 הזמנו לבי"ס חוט השני במודיעין את מתחם הנינג'ה מתנפחים מחברת מעטפת אירועים. זו שנה שניה שאנו מזמינים אותם להפנינג פורים בבי"ס והשנה אף שדרגנו עם דוכני יריד ושולחנות משחק. אשת הקשר שלי זו שקד המדהימה שיודעת להרכיב לי את האירוע המושלם בהתאם לדרישות ולתקציב. נעימה וסבלנית וניתן לשמוע את החיוך שלה גם מבעד לטלפון. אז אחרי שהתאוששנו מחגיגות פורים, יכולה לומק שהיה לנו הפנינג מדהים!!! הילדים והצוות היו מאושרים!!! כולנו נהננו מכל שניה!! חשוב לי לציין בזאת כי צוות המפעילים הגיע מוקדם בבוקר והקימו את כל המתחם בזריזות ובמקצועיות. הכל היה מוכן בזמן ונראה מדהים! המפעילים כל כך נחמדים ואדיבים. בעלי גישה מדהימה לילדים. רגועים ונינוחים. מסבירים על המתקנים במקצועיות ומקפידים מאוד על הסדר והבטיחות של הילדים במתקנים. אז, מן הסתם אני ממליצה בחום גדול!!! לכל מי שמחפש הפעלה מקצועית ואיכותית לפורים או בכלל. אנחנו כבר סגרנו איתם גם לשנה הבאה! פעם שלישית גלידה ????

השכרת עמדות מולטימדיה לאירועים

רוב האנשים יבחרו חברת אטרקציות לאירועים עם עמדות מולטימדיה לאירועים סטנדרטים, וסביר להניח שהם לא יצליחו לגרום לאורחים לחוות חוויה שונה ומיוחדת. לעומת זאת עמדות המולטימדיה לאירועים שלנו הם המתקדמות ביותר עם מגוון עצום של אפשרויות ועיצובים, שאנחנו בטוחים שלא ראיתם עד היום בשום אירוע.

חלק מעמדות המולטימדיה לאירועים שלנו נבנו בהתאמה אישית לאירועים מיוחדים, אם יש לכם רעיון של עמדות מולטימדיה מיוחדות שתרצו באירוע שלכם, אנחנו יותר מנשמח לשמוע ולהפוך את החלום למציאות.

אירוע עם עמדות מולטימדיה הוא משוואה פשוטה : משחקים הכי מתקדמים ושווים שיש שעושים לאורחים שמח על הלב ונותנים להם לחוות את האירוע בצורה אנרגטית במיוחד.

אם זה אירוע יום הולדת, חתונה או בר/ת מצווה אנחנו נדע להתאים בדיוק את עמדות המולטימדיה המתאימות שכולם יוכלו להנות מהחוויה ולהנות בגיבוש.

עמדות מולטימדיה לאירועים השכיחות ביותר  שלנו הם – סימולטור ירי מטורף, סימולטור אופנוע, Sony Playstation 4 , Xbox .

בעידן שבו יש חידושים טכנולוגים כל הזמן, אנחנו מתחייבים להיות ראשונים בכל הקשור לאטרקציות לאירועים. יש לנו מגוון רחב של עמדות מולטימדיה לאירועים ואטרקציות שונות ואנחנו רק מגדילים ומשכללים אותו עם הזמן והחידושים השונים.

עמדות מולטימדיה לילדים

עמדות מולטימדיה לבר מצווה

אירוע בר מצווה זאת חוויה שזוכרים לכל החיים, ועל מנת להפוך אותה לחוויה עוצמתית עוד יותר שגם החברים יזכרו לנצח, מומלץ לשלב עמדות מולטימדיה מגניבות. עמדות המולטימדיה בבר מצווה מוסיפים המון כיף וגורמים לתחרותיות והמון גיבוש בין כל החברים באירוע.

אנחנו נדאג שתקבלו הרבה מעבר לעמדות מולטימדיה לבר מצווה עם צוות אדיב ואנרגטי שידאג שכולם משתתפים ונהנים יחדיו.

עמדות מולטימדיה לבר מצווה

עמדות מולטימדיה ביום הולדת

שולחנות משחק להשכרה מתאימים לכל אירוע, אבל ביום הולדת פשוט חייב שיהיה שולחנות משחק וסימולטורים מגניבים. 

הילדים נהנים משולחנות המשחק בצורה מטורפת ושומרים להם זיכרונות לכל החיים שלוו אותם ויהפכו את יום ההולדת לחוויה אמיתית. 

אנחנו מבטיחים לכם הראה הנאה וראש שקט בזמן השכרת שולחנות משחק ליום הולדת וחבילות אטרקטיביות במיוחד. אל תהססו להתקשר להצעת מחיר איכותית ומהירה. 

עמדות מולטימדיה ליום הולדת
עמדות מולטימדיה לאירועים

עמדות מולטימדיה לאירועים עם מחירים ואיכות ללא תחרות

אנחנו מתחייבים לתת לכם את עמדות המולטימדיה לאירועים המתקדמות ביותר בשוק, על מנת לספק לכם חוויה מהנה לאורך כל האירוע. אחרי ניסיון של 15 שנה ואלפי אירועים, אפשר להגיד בביטחון מלא שחבילות עמדות המולטימדיה לאירועים שלנו הם השווה ביותר גם מבחינת המחיר וגם איכות המוצרים.

חשוב לנו שכלל האורחים ייהנו באירוע, ולכן הצוות האדיב שלנו ידאג לכם לאווירה והסבר מלא על עמדות המולטימדיה השונות שכולם יוכלו לחייך ולהנות בצורה מיטבית. צריך לדעת ליצור אווירה טובה לאורך האירוע, וזאת ההתמחות שלנו, לעשות שמח ! לא מספיק שהציוד והתפאורה מסביב יהיו טובים, אתם צריכים אנשים אדיבים ושירותים שאוהבים לפנק ולהפוך כל אירוע למושלם.

מדוע להזמין עמדות מולטימדיה דווקא אצלנו?

“מעטפת אירועים” מספקת עמדות מולטימדיה ואטרקציות נוספות לאירועים כבר מעל 15 שנים.
במהלך השנים מצאנו מהן העמדות הפופולאריות ביותר בקרב המשתתפים באירועים השונים, וכך גם הוספנו עמדות משוכללות ואטרקטיביות יותר.
כיום אנו מחזיקים במבחר עמדות מולטימדיה מהטובות והמתקדמות בעולם, וזה מאפשר לנו להפתיע כל פעם מחדש!
העולם הטכנולוגי מתקדם במהירות מסחררת, וזה מצריך אותנו להישאר מעודכנים וחדשניים כדי להמשיך להפתיע את לקוחותינו.
אצלנו תוכלו למצוא קונסולות של סוני ואקס-בוקס, סימולטור אופנוע וסימולטור נהיגה, מכונות ארקייד להשכרה, סימולטור אופנוע ים, סימולטור ירי ועמדת מציאות מדומה שתאתגר כל משתתף!
עם צוות מקצועי אנו תמיד כאן בשבילכם, החל משלב בחירת עמדות המולטימדיה ועד למתן שירות מקצועי במהלך האירוע שלכם.

שאלות ותשובות

עמדות המולטימדיה מעניקות חוויה דינמית ומרתקת לאורחים. הן מקדמות גיבוש בין האורחים ומעניקות רגעים של כיף ותחרותיות, מה שמשפר את איכות האירוע והחוויה הכוללת של האורחים. בכל אירוע אנחנו שמים דגש על חדשנות ודואגים שאורחים יחזרו עם חוויה בלתי נשכחת.

כן, אנחנו נשמח לשמוע את רעיונותיכם ולהתאים את עמדות המולטימדיה לאירוע שלכם באופן אישי וייחודי. עמדות מולטימדיה מיוחדות יכולות להפוך את האירוע לחוויה לזכר ולכל החייים, איתנו זה אפשרי.

בטיחות אצלנו זה לפני הכל. אנחנו מבצעים את כל הצעדים הנדרשים כדי להבטיח שכל הציוד יהיה ברמה הגבוהה ביותר וכל החוקים וההנחיות יוסברו בצורה מפורטת.

בעמדות המולטימדיה ניתן למצוא מגוון רחב של משחקים ופעילויות, כולל משחקי ירי, סימולטורים, משחקי ספורט ואפשרויות ייחודיות כמו מציאות מדומה או סימולטור טיסה.

עמדות המולטימדיה יכולות להתאים בצורה ייחודית לאירועים עסקיים וכנסים. ניתן לשלב אותן כחלק מתחנות אינטראקטיביות, תצוגות מותאמות אישית, מצגות מרהיבות או כחלק מפעילויות צמודות לאירוע.

אנחנו מגיעים לכל הארץ מאילת ועד קריית שמונה. 

עמדות מולטימדיה נחשבות לתחום עשיר במיוחד בעולם האטרקציות שלנו, והן מתאימות לכל הגילאים.
כשאתם בוחרים בעמדות מולטימדיה לאירוע שלכם, אתם מבטיחים שכל המשתתפים ימצאו את עצמם מרותקים ונהנים.
מעבר לכך, נשמח לייעץ ולעזור לכם לבחור את עמדות המולטימדיה המדויקות ביותר לאירוע שלכם, ולהעניק לכם מניסיון של מעל 15 שנים באספקת אטרקציות לאירועים.

חלק מעמדות המולטימדיה שלנו מגיעות באופן אוטומטי עם צוות שעוזר לתפעל אותן, כמו למשל עמדת המציאות המדומה.
עמדות מולטימדיה אחרות ניתנות להשכרה, ובאפשרותכם להגיע ולאסוף אותן באופן עצמאי, כמו מכונת הארקייד למשל.
אנו מציעים אפשרויות הובלה עבור כל האטרקציות שלנו, וכך גם עבור עמדות המולטימדיה השונות.
לבירור האפשרויות שלכם צרו עמנו קשר בטלפון, או השאירו לנו פרטים לחזרת נציג מקצועי מטעמנו!

בראש העמוד מופיע קישור לקטלוג של עמדות המולטימדיה, ובו תוכלו להתרשם גם מהמחירים.
כל עמדת מולטימדיה מתאפיינת במחיר מעט שונה המושפע מגורמים כמו עלות השוק שלה, עלויות הובלה ועוד.
אנו מתחייבים למחירים אטרקטיביים ומשתלמים, ומציעים גם חבילות אטרקציות שאף חוסכות לכם בהוצאות אף יותר!
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

ילדים מאוד אוהבים את קונסולות המשחק השונות, ולכן אם רוב המשתתפים באירוע שלכם הם ילדים אנו ממליצים עליהן בחום.
באשר לסימולטורי הנהיגה השונים על אופנועים, מכוניות ואופנועי ים, הם פופולאריים מאוד בקרב ילדים ומבוגרים גם יחד, וניתן לראות שמזמינים אותם לאירועים כמו פסטיבלים או אירועי ספורט.
עמדת המציאות המדומה מציעה מגוון חוויות מפתיעות, והיא נחשבת לחדשנית במיוחד. מסיבה זו מזמינים אותה פעמים רבות לאירועים כמו ימי גיבוש עובדים או אירועי התרמות כספים שבהם רוב האנשים הם בוגרים ומתוחכמים יותר.

למרות שחלק מעמדות המולטימדיה שלנו ניתנות להשכרה ואיסוף עצמי ע”י הלקוח, אנו מעניקים שירותי הובלה לכל עמדות המולטימדיה שלנו.
חלק מעמדות המולטימדיה יגיעו אוטומטית עם צוות שגם יעזור לתפעל אותן במהלך האירוע, ולגבי עמדות אחרות אנו נדאג להוביל אותם לפי בקשתכם אל מקום האירוע.
צרו עמנו קשר לבירור עלויות מדויקות של עמדות מולטימדיה והובלתן. 

לאחר שהתרשמתם מעמדות המולטימדיה שלנו באתר, אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם במהרה עם פרטים והצעת מחיר משתלמת.
באפשרותכם גם ליצור עמנו קשר באמצעות מספר הטלפון המופיע פה באתר, ואנו נשמח לספק לכם את כל הפרטים הדרושים לקראת אירוע מושלם!

תוכן עניינים

חברת “מעטפת אירועים” מתמחה בהקמה ותפעול מתחמי בילוי, שעשוע ואטרקציות במסגרת אירועים מסוגים שונים.

מתחמי הפעילות שלנו מהמתקדמים והמובילים בתחום, עם המתקנים הכי חדשים בעולם האטרקציות.
מעטפת משדרגת כל אירוע מקטן ועד גדול והופכת אותו לאירוע בלתי נשכח.

מעוניינים לקבל שיחה מנציג?
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מעוניינים לקבל שיחה מנציג?
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.