אטרקציות לאירועים

קד”מ | קניונים | מרכזי מסחר

בין לקוחותינו

עם מעל 15 שנות ניסיון בתחום הפקת האירועים, אנו ב”מעטפת אירועים” יודעים ומכירים את המורכבות של הפקת אירוע, ובמיוחד אירוע בסדר גודל משמעותי.
אירועים המציינים חגים ומועדים, קידומי מכירות במרכזים מסחריים, הפנינג בקניון, השקות מוצרים, אירועי חברה ייחודיים ואירועים נוספים, דורשים תשומת לב מוקפדת לכל הפרטים כדי שהכל יזרום בצורה חלקה.
עם מוניטין של מאות לקוחות מכל הסוגים, אנו יכולים להבטיח גם לכם אירוע מושלם מא’ ועד ת’, וכזה שיהפוך את החלום שלכם מדמיון למציאות!

פתרונות מותאמים אישית לכל אירוע


עם מעל 15 שנות ניסיון בתחום הפקת האירועים, אנו ב”מעטפת אירועים” יודעים ומכירים את המורכבות של הפקת אירוע, ובמיוחד אירוע בסדר גודל משמעותי.
אירועים המציינים חגים ומועדים, קידומי מכירות במרכזים מסחריים, הפנינג בקניון, השקות מוצרים, אירועי חברה ייחודיים ואירועים נוספים, דורשים תשומת לב מוקפדת לכל הפרטים כדי שהכל יזרום בצורה חלקה.
עם מוניטין של מאות לקוחות מכל הסוגים, אנו יכולים להבטיח גם לכם אירוע מושלם מא’ ועד ת’, וכזה שיהפוך את החלום שלכם מדמיון למציאות!

פתרונות מותאמים אישית לכל אירוע

אירועי קיץ

אירוע חנוכה

טו באב -וולנטיין

אירוע טו בשבט

יום האשה

יום המשפחה

מרכזי מסחר פתוחים

סדנאות ופינות ישיבה

מעבר לעמוד

סילבסטר שנה חדשה

עמדות פעילות שונות

עמדות צילום ממותגות

קד”מ| קניונים|מרכזי מסחר – מה אנחנו מציעים?

מעטפת אירועים” מציעה מגוון של אטרקציות, פעילויות, סדנאות ועמדות ייחודיות לכל אירוע. עושר האטרקציות, העמדות, הסדנאות והמוצרים שלנו, מאפשר לנו לשדרג עבורכם כל אירוע, ומעבר לכך אנו מציעים גם חבילת הפקת אירועים שבמסגרתה אנו נדאג לכל האספקטים של האירוע שלכם מתחילתו ועד סופו.
מה תוכלו למצוא אצלנו בהקשר של קד”מ (קידום מכירות), קניונים ומרכזי מסחר?

קידום מכירות (קד”מ)

אופי השיווק בימינו הפך ליצירתי ומעניין, וכשאנו רוצים לבצע קידום מכירות עלינו לעשות זאת בצורה שתמשוך את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו!
אנו ב”מעטפת אירועים” מתמחים בהפקת אירועי קד”מ, ומעמידים לרשותכם מגוון של אטרקציות, עמדות משחק ומולטימדיה, תפאורה עסקית, לוחות דיגיטליים ועוד.
בין אם מדובר בקידום של רכב חדש, מוצר ספורט, מוצרי מזון או כל שירות אחר, בעזרתנו תוכלו לחרוט את המוצר והמותג שלכם בתודעת הלקוחות בצורה היעילה ביותר!

באמצעות רול-אפים, דוכנים ממותגים, מזכרות ממותגות, עמדות מולטימדיה ומציאות מדומה, מתנפחים ייחודיים, שולחנות משחק ועוד, באפשרותכם ליצור חיבור אמיתי עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, ולגרום להם לשתף ולהפיץ את הבשורה שלכם הלאה!

אירועים בקניונים ומרכזים מסחריים

עמדות צילום ממותגות: עמדות צילום ממותגות הפכו לפופולאריות באירועים רבים, והם מאפשרים למשתתפים לקבל מזכרת מדליקה וגם לשתף את החוויה שלהם עם חברים, משפחה ומכרים דרך הרשתות החברתיות!
אנו ב”מעטפת אירועים” מציעים עמדות צילום מכל הסוגים, ביניהן מראות סלפי, תאי צילום, צילום על קיר ירוק עם תפאורה, הפקת גלויות עם לוגו והקדשה ועוד.
בין אם אתם עורכים אירוע מיוחד לפורים או ט”ו בשבט, יום חברה, אירוע קידום מוצרים, פסטיבלים מיוחדים או אירוע גיוס כספים, עמדות הצילום הממותגות שלנו ישדרגו אותו באופן משמעותי!

סדנאות ופינות ישיבה: אצלנו תוכלו למצוא סדנאות ופינות ישיבה שיתאימו לכל אירוע הנערך בתוך מבנה כמו קניון או מרכז מסחרי.
אנו מציעים סדנאות מיוחדות לגיבוש עובדים, סדנאות קונספט מיוחדות לחגים, סדנאות אתגריות המשלבות משחק והומור ועוד.
סדנאות מיוחדות מאפשרות שילוב תכנים מעניינים ומועילים, ומאפשרות למשתתפים לצאת עם ערך מוסף מהאירוע שלכם.

תפאורות מכל הסוגים: זכרו שהתפאורה היא מה שמקיף את משתתפי האירוע שלכם בכל אחד מהרגעים שהם נמצאים בו, ולכן יש לה חשיבות קריטית ביצירת התחושה והרגשות המתאימים!
בין אם מדובר בתפאורת גינה חגיגית לט”ו בשבט, תפאורה מיוחדת לפורים או חנוכה, או תפאורה עסקית ממותגת הכוללת שפה גרפית ולוגו, אנו נדאג לכך עבורכם.
ב”מעטפת אירועים” אנו מתמחים בהפקת תפאורות מותאמות לכל אירוע, גם כשמדובר בתפאורות מיוחדות ואישיות המותאמות לאירוע שלכם.

הפנינג ופסטיבלים: אנו ב”מעטפת אירועים” מציעים מגוון עצום של עמדות מולטימדיה, שולחנות משחק, מתנפחים, סדנאות, דוכנים ממותגים ותפאורות מכל הסוגים, שיהפכו כל הפנינג או פסטיבל לנוצץ ומדליק במיוחד!
כשמדובר בפסטיבלים לקראת חגים ומועדים, אירועי חברה חגיגיים, תחרויות ספורט, פסטיבלי ריקוד או כל אירוע אחר, אצלנו תוכלו למצוא את המרכיבים שצריך לטובת אירוע ברמה הגבוהה ביותר.

 

אירועים מיוחדים לחגים

בין אם מדובר בחנוכה, ט”ו בשבט או פורים, אצלנו תוכלו למצוא אטרקציות ייחודיות שיביאו את אווירת החג אל הקניון המרכז המסחרי בית הספר שלכם!

עבור ט”ו בשבט הידוע גם כ”ראש השנה לאילנות” אנו מציעים סדנאות עציצי תבלין, הכנת ראש דשא, שעת סיפור אינטראקטיבית, תפאורת גינה חגיגית ואופציות נוספות בהתאמה אישית.

כשחג הפורים מתקרב, תוכלו למצוא אצלנו מתנפחים לפורים, ביתני יריד, עמדות ושולחנות משחק מכל הסוגים, דוכני מזון וסדנאות מיוחדות.

ביום האישה והסילבסטר אנו מציעים הפקת אירועים חגיגיים ונוצצים במיוחד, הכוללים תפאורה רומנטית ומסיבתית ע”פ הבחירה שלכם.

יש לנו אטרקציות גם לחגים ומועדים נוספים! אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ונשמח למסור לכם את כל המידע.

 

שאלות שלקוחות אירועי קידום מכירות שואלים אותנו

במסגרת אטרקציות ומוצרי הקד”מ שלנו תוכלו למצוא דוכנים ממותגים, תפאורה עסקית, לוחות דיגיטליים, שולחנות משחק ועמדות מולטימדיה בנושאים שונים, חוויות מציאות מדומה, עמודי לוגו, רול-אפים, דגלים ועוד.
אנו מתמחים בהתאמת אטרקציות, תפאורה ומוצרים נוספים לשפה הגרפית של העסק, ומספקים קד”מ יצירתי ואיכותי שיחרוט את המותג שלכם בלב הלקוחות הפוטנציאליים!

כמו שהאטרקציות שלנו הן מגוונות, כך גם מנעד המחירים שלהן.
כל אטרקציה מתומחרת באופן שונה, וזה נקבע ע”פ הצורך בצוות תפעול, כמות חומרי הגלם, מספר המשתתפים באירוע ועוד.
לנוחיותכם, בעמודים של כל אטרקציה באתר שלנו מופיע מחירון וקטלוג, ובו תוכלו לקבל סדר גודל של מחיר.
כמו כן, אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים פה באתר, ואנו נחזור אליכם במהרה עם פרטים והצעת מחיר משתלמת!

ישנן אטרקציות ספציפיות שניתן להשכיר ולתפעל באופן עצמאי, אך רוב העמדות והאטרקציות שלנו מגיעות עם צוות מקצועי שיודע לתפעל אותן, ביניהן עמדות מולטימדיה ומציאות מדומה, סדנאות מיוחדות, דוכני מזון ועוד.
הצוות גם ידאג להקים את האטרקציות לפני האירוע שלכם ולקפל אותן בסופו, כך שלא תצטרכו להעסיק את עצמכם בכך.

יש לנו מוניטין של מעל 15 שנים בתחום האטרקציות והפקת האירועים, וניתן לומר שכבר יצא לנו לעבוד עם כל סוגי הלקוחות והאירועים.
בין השאר הפקנו ימי גיבוש לעובדים, פסטיבלים, השקות מוצרים, הפנינגים בקניונים ומרכזים מסחריים, אירועים מיוחדים לחגים, מסיבות סילבסטר, אירועי גיוס כספים ועוד.
הייחוד שלנו ב”מעטפת אירועים”, הוא שאנו מכירים בכך שכל לקוח הוא שונה, ומקפידים “לתפור” את האירוע במיוחד עבורכם תוך תיאום ציפיות לאורך כל הדרך. 

בוודאי! אנו מתמחים בכל סוגי האירועים, ובין השאר כבר יצא לנו להפיק אירועי חוץ רבים ומוצלחים.
ברשותנו ציוד ואטרקציות מותאמות גם לאירועי חוץ, ביניהם מתנפחים, דוכני מזון, עמדות משחק מיוחדות, סדנאות ומשחקי גיבוש מסוגים רבים.
באפשרותכם ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לייעץ לכם לגבי האטרקציות המתאימות ביותר לאירוע שלכם!
השאירו לנו פרטים פה באתר, ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים.

באפשרותכם להשאיר לנו פרטים באתר, ואנו ניצור עמכם קשר במהירות האפשרית.
כמו כן, באפשרותכם ליצור עמנו קשר דרך המספר המופיע באתר, ולקבל את כל המידע שאתם צריכים לקראת האירוע שלכם!
אנו מזמינים אתכם לסייר באתר שלנו, לקבל מידע נוסף על מגוון האטרקציות שלנו, ואנו בטוחים שתמצאו את מה שחיפשתם עבור האירוע הבא שלכם!

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.