אטרקציות לאירועים

יום הולדת הוא אירוע שכל ילד וילדה מחכים לו, ובהתאם הם מצפים שההורים יחגגו להם בצורה ייחודית ובלתי נשכחת!
אנו ב”מעטפת אירועים” מתמחים בהפקת אירועי יום הולדת לילדים ואספקת אטרקציות לאירועים שכאלו כבר מעל 15 שנים, ומציעים לכם את כל מה שצריך לטובת אירוע מושלם.
החל מדוכני מזון, דרך מתנפחים מכל הסוגים, ועד שולחנות משחק וקונסולות מתקדמות – אצלנו תוכלו למצוא את האטרקציות האיכותיות והמגוונות ביותר!
מוכנים להפוך את אירוע יום ההולדת שלכם למדליק במיוחד?

 

מעטפת אירועים – יום הולדת בלתי נשכח!

אנו ב”מעטפת אירועים” מציעים מתנפחי מים, מתנפחים יבשים, סדנאות מיוחדות, דוכני מזון מכל הסוגים, שולחנות ועמדות משחק, עמדות מציאות מדומה ואטרקציות נוספות שיהפכו כל יום הולדת ללא פחות ממדהים!
זה לא פשוט להפתיע את הילדים של ימינו, ולכן אירועי יום הולדת לילדים דורשים תכנון, מחשבה ותשומת לב!
השילוב הנכון של האטרקציות יהפוך את האירוע שלכם למעניין, מסעיר ומהנה במיוחד עבור המשתתפים, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לעשות את זה הכי נכון שאפשר!
המוטו שלנו הוא התאמה אישית לצרכי הלקוח, ואנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו ולהתחיל לתכנן את האירוע הבלתי נשכח שלכם!

 

אירועי יום הולדת לילדים – האטרקציות שלנו

אז מה בעצם אנו מציעים ב”מעטפת אירועים”?

מתנפחי מים ומתנפחים יבשים: המתנפחים שלנו יהפכו את האירוע שלכם למשהו אחר, ואצלנו תוכלו למצוא מתנפחים מכל הסוגים, ובכל הצורות והגדלים.
מתנפחי מגלשות מים, מתנפח ספיידרמן בגדלים שונים, מתנפחי נינג’ה, סימולטור גלשן ו”הפל אותי”, מתנפח דולפין, מתנפחי תפאורה שונים ועוד!
מתנפחים מעניקים למשתתפי האירוע את האפשרות לפרוק אנרגיה בצורה מהנה, מגבשת ובטיחותית!

קונסולות ועמדות מציאות מדומה: אנו מחזיקים ארסנל של הקונסולות הטובות בעולם, ועמדות מציאות מדומה המעניקות חוויות של אקשן, ספורט וחשיבה.
עמדות המולטימדיה שלנו ייקחו את משתתפי האירוע שלכם לעולם אחר, ויגרמו להם תחושה מיוחדת שתגרום להם לדבר על האירוע שלכם זמן רק לאחר שהוא יסתיים!

דוכני מזון: מגוון דוכני המזון שלנו מושלם עבור אירועי יום הולדת לילדים, והוא כולל מגוון מזונות שילדים אוהבים, והכל מוכן מחומרי גלם איכותיים וטריים!
דוכן נקניקיות, וופל בלגי, שערות סבתא, תירס חם, שווארמה, שייקים וגלידה הם רק חלק קטן מהמגוון המרשים שתוכלו למצוא בקטלוג דוכני המזון שלנו!

סדנאות מעשירות: אירועי יום הולדת לילדים המשלבים סדנאות מיוחדות מעניקות למשתתפים ערך מוסף, ומאפשרים להם לצאת עם מיומנות חדשה כמו ציור, יכולות נינג’ה, שזירת זר ועוד.
הצוות המקצועי שלנו מתמחה בהנחייה חווייתית של סדנאות מכל הסוגים, ואנו מזמינים אתכם להתייעץ עמנו לגבי הסדנה המושלמת לאירוע יום ההולדת שלכם.

שולחנות ועמדות משחק: חיפשתם אטרקציות נוספות שיעניקו למשתתפי האירוע שעות של הנאה ועניין? שולחנות ועמדות המשחק שלנו יעשו בדיוק את זה! פינג פונג, כדורסל, תפוס את הדגים, הוקי אוויר וקליעה למטרה הם רק חלק מהמגוון העצום שאנו מציעים!

מחירי אירועי יום הולדת לילדים יכולים להשתנות בהתאם לכמות האטרקציות, הצורך בצוות מקצועי, סוג החבילה שבחרתם ופאקטורים נוספים.
בקטלוג שלנו תוכלו למצוא את המחירים הבסיסיים למגוון האטרקציות שלנו (חפשו את הקישור לקטלוג ולמחירון בראש עמודי האטרקציות), ובאפשרותכם גם להשאיר לנו פרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת וכל המידע שאתם צריכים!

אירועי יום הולדת לילדים צריכים להיות מגוונים, מפתיעים ומסעירים, כדי לגרום למשתתפים להרגיש משהו שונה ומיוחד מהשגרה היומיומית.
אנו ב”מעטפת אירועים” מתמחים בהפקת אירועים כבר מעל 15 שנים, ומחזיקים במגוון האטרקציות הגדול ביותר בארץ.
האטרקציות המומלצות לימי הולדת לילדים הן מתנפחים מכל הסוגים, דוכני מזון לרעבים, שולחנות ועמדות משחק, קונסולות, סימולטורים ועמדות מציאות מדומה.
במידה ואתם צריכים עזרה או ייעוץ, אל תהססו לפנות אלינו ונשמח לעזור!

בהחלט! אנו ב”מעטפת אירועים” מאפשרים לכם לרכוש חבילות אטרקציות במחירים נוחים במיוחד, כך שתוכלו לחסוך בעלויות וגם לגוון את האירוע שלכם עד כמה שניתן!
אצלנו תוכלו למצוא חבילות אטרקציות מכל הסוגים, ואנו נשמח לעזור לכם להתאים את האטרקציות באופן מדויק לאופי האירוע שלכם!
לפרטים נוספים על החבילות המשתלמות שלנו באפשרותכם להשאיר לנו פרטים, ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי עם פרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית!

כל האטרקציות שלנו מגיעות עם צוות תפעול מקצועי שמביא אותן אל מקום האירוע, מקים אותם לקראת מועד האירוע וגם מקפל אותן בסופו.
באופן זה אתם יכולים להיות רגועים ולהתמקד בנושאים חשובים יותר הקשורים לאירוע שלכם.
ישנה אופציה של השכרה עצמאית של חלק מהאטרקציות, ולבירורים בנושא זה יש ליצור עמנו קשר באמצעות השארת פרטים או חיוג למספר המופיע כאן באתר. 

נשמח ללוות אתכם באירוע יום ההולדת שלכם, ולהפוך אותו לבלתי נשכח כמו שאנו יודעים!
אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים כאן באתר, ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים והצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם.
אופציה נוספת היא לחייג אלינו במספר המופיע באתר, ואנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

אנו ב”מעטפת אירועים” מציעים את כל סוגי דוכני המזון שאתם יכולים להעלות על הדעת, החל ממזונות “כבדים” ומשביעים, ועד מזונות פשוטים וקלילים.
בין דוכני המזון שלנו תוכלו למצוא דוכן פלאפל, שווארמה, פיצה, שייקים, פופקורן, תירס חם, וופל בלגי, נקניקיות, המבורגר, מלוואח ועוד!
כל דוכני המזון שלנו הם כשרים, וחלקם מתאימים לצמחוניים וטבעוניים.  

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.