אטרקציות לאירועים

מתקן כדורים ענק

מתקן כדורים ענק הפתרון המושלם לאירועים מיוחדים

במעטפת אירועים אנחנו תמיד בחיפוש אחר הפתרון המושלם להפוך את האירוע שלך ליוצא דופן.  ועכשיו, אנחנו מתרגשים להציע לך את הפתרון המושלם עבור אירוע המכירות/הגרלה הבא שלך (או כל רעיון אחר שיש לך בראש) – מתקן כדורים ענק!

מהו מתקן כדורים ענק?

מתקן כדורים ענק הוא רעיון ייחודי ומרשים שמספק חווית אטרקציה מרהיבה לאירועים מגוונים, כולל אירועי קידום מכירות, הגרלות ומסיבות חברתיות. המתקן מצויד בכדורים ענקיים, והוא מיועד לשמש כאטרקציה מרהיבה שתפתיע את הצופים ותעניק להם חוויה לא רגילה במהלך האירוע. המתקן מלווה בצוות מקצועי לאורך כל האירוע שיעזור לקהל להבין את השימוש במתקן ואת החוקים.

למי מתאים מתקן כדורים ענק?

מתקן כדורים ענק הוא הפתרון המושלם לכל מי שרוצה להוסיף קונספט מגניב ומרשים לאירוע שלו. זהו המתקן האידיאלי למנהלי רווחה, לחברות פרסום, לחברות הפקת אירועים, ולכל מי שרוצה להבטיח שהאירוע שלו ייזכר וישאר בזיכרון של המשתתפים לזמן רב. בכל אירוע אנחנו מקבלים תגובות מדהימות ואין ספק שזה פשוט קונספט משגע.

יתרונות של מתקן כדורים ענק:

אטרקציה ייחודית: המתקן מספק אטרקציה שתתן לאירוע שלך תשומת לב רבה עם קונספט יחוודי

פעילות חברתית: המשתתפים יוכלו לשחק ולתחרות זה בזה, יוצר חוויה חברתית מהנה במיוחד

צילומים ושיתופים: המתקן עוזר מאוד לשימור של זיכון האירוע באמצעות הנעה לפעולה למשתתפים ומגוון רחב של צילומים ושיתופים

הפתעה מרהיבה: המתקן מספק הפתעה ובלתי צפויה לקהל היעד, יוצרת זכרונות מהנים.

 

 

סיכום:

מתקן כדורים ענק הוא הפתרון האידיאלי עבור אירועים מיוחדים שרוצים להוסיף להם אטרקציה מרשימה ומרהיבה. עם המתקן, תוכלו ליצור חוויה חברתית ואטרקטיבית שתשאיר את המשתתפים בהתלהבות ובזיכרון. זהו דרך מושלמת להפוך כל אירוע למופע מיוחד שלא ישכח, ולהבטיח שהמשתתפים ייהנו מחוויה יוצאת דופן. פנו אלינו היום כדי לשריין את המתקן לאירוע שלכם ולהבטיח שהוא יישאר בזיכרון של כל מי שמגיע.

מדובר במכונת כדורים שגובהה מעל 3 מטרים, והיא משמשת להגרלת פרסים בין המשתתפים.
באמצעות סיבוב הגלגל המיוחד, המשתתף מוציא כדור הפתעה ופותח אותו כדי לגלות מה הוא קיבל!
מתקן הכדורים הענק שלנו הוא בלעדי ל”מעטפת אירועים“, והוא מושלם לאירועי הפנינג במרכזים מסחריים, קידומי מכירות בכנסים, ואירועים נוספים שבהם אתם רוצים ליצור זיכרונות ייחודיים אצל מבקרי האירוע שלכם!
הציצו בסרטונים שבאתר כדי להבין על מה מדובר, והשאירו לנו פרטים לקבלת פרטים נוספים על המכונה. 

מכיוון שהשכרת מתקן הכדורים הענק מתומחרת באופן שונה לכל אירוע, אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים באתר ואנו נשמח לחזור אליכם עם הצעת מחיר מדויקת.
באפשרותכם גם ליצור עמנו קשר דרך מספר הטלפון המופיע בראש העמוד, ולקבל את כל הפרטים שחיפשתם לקראת האירוע הנוצץ שלכם!

מתקן כדורים ענק יכול לשרת מטרות שונות, ובשנים האחרונות לקוחותינו בוחרים להשכיר אותו לטובת קידומי מכירות, שדרוג של מסיבות ואפילו חתונות ובר מצווה!
מכיוון שאנו מאפשרים התאמה אישית נרחבת של המתקן, אתם למעשה יכולים לעצב אותו ע”פ החזון שלכם, ולהחליט מה יהיו הפרסים, כיצד תיערך ההגרלה או שליפת הכדורים, ואפילו ליצור אירוע שלם המבוסס על האווירה התחרותי והמשחקית שמביא עמו מתקן הכדורים הענק שלנו!
במידה ואתם צריכים רעיונות לשימוש במתקן, אתם יכולים להיות בטוחים שיש לנו כמה כאלו!
צרו עמנו קשר ונשמח לעזור.

מתקן הכדורים הענק שלנו מגיע עם צוות תפעול שמקים אותו לפני האירוע, עוזר בתפעול שלו במהלך האירוע וכמובן מקפל אותו בסוף האירוע.
למעשה, אנו דואגים לכל מה שצריך מבחינת המתקן, כך שאתם תוכלו להתעסק באספקטים חשובים יותר של האירוע שלכם!
הצוות שלנו מנוסה ומקצועי, והוא יוכל להסביר למשתתפי האירוע שלכם את החוקים ואת אופן השימוש במתקן לאורך כל האירוע.

טוב ששאלתם, כי למתקן הכדורים שלנו יש המון יתרונות!
קודם כל, מכיוון שמדובר במתקן בלעדי במבנה ובגודל שלו, אתם יכולים להיות בטוחים שהאירוע שלכם הולך להיראות אחרת ולהיחקק בזכרונותיהם של משתתפי האירוע לאורך זמן.
אם נוסיף לכך את הצורך הבלתי פוסק לשתף כל דבר ברשתות החברתיות, הרי שתקבלו חשיפה נוספת דרך המשתתפים (הרי אין סיכוי שהם לא יצלמו את המתקן היפהפה הזה!).
לסיום, מתקן הכדורים הענק שלנו הוא מושלם לקידומי מכירות, עריכת הגרלות מושכות התעניינות, ובאופן כללי מדובר בכלי שיווקי חזק שיכול לחרוט את המותג העסקי שלכם אצל לקוחות פוטנציאליים.

להזמנות פשוט השאירו לנו פרטים דרך האתר, ואנו נחזור אליכם במהרה עם פרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת במיוחד!

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.