אטרקציות לאירועים

דוכן יוגורט לאירועים

הזמנות החל מ-50 אורחים

גם אתם מכורים למעדן היוגורט הקפוא והמתוק שסחף את ישראל? עכשיו תוכלו להביא אותו גם לאירוע הבא שלכם!

מה זה יוגורט?

הפרוזן יוגורט או היוגורט הקפוא בעברית הוא מעין גלידה קפואה שעשויה מיוגורט. ליוגורט יש מרקם כמו של גלידה אמריקאית והוא חמצמץ ומלא טעם ממש כמו יוגורט רגיל. לרוב המנה מוגשת בכוס קרטון קטנה והיוגורט מגיע מצופה בתוספות שונות כמו רטבים מכל הסוגים ותוספות של פירות ושוקולדים. את היוגורט ניתן למצוא היום בגלידריות, בדוכנים שונים ובחנויות יוגורט ייעודיות. היוגורט מגיע בכמה טעמים שונים ולרוב הוא מגיע בטעם הלבן הקלאסי שהוא חמצמץ ומושלם כבסיס לכל סוגי התוספות- סוגים אחרים הם יוגורט שוקולד, תות ויוגורט טבעוני.

דוכן יוגורט

מה יש בדוכני היוגורט?

לרוב בחנויות תוכלו למצוא שני סוגים של יוגורט קפוא- הפרוזן יוגורט שהוא מעין גלידת פירות טחונה שבה מערבבים במקום כל מיני פירות ותוספות עם בסיס יוגורט קפוא, ואת היוגורט הקלאסי שמגיע עם תוספות מעל יוגורט וניל לבן וחמצמץ. היוגורט הקלאסי הוא חמצמץ ולרוב הוא מגיע עם המון תוספות מעל. בדוכן יוגורט קלאסי תוכלו לצפות לראות סוג אחד או שניים של בסיס היוגורט עצמו ומגוון רחב של תוספות- רטבים שונים כמו שוקולד, פררו רושה, טחינה, חמאת בוטנים, שוקולד לבן ונוגט, ממתקים שונים לפיזור כמו בייגלה מצופה, קליקֿ, גומי וכמובן פירות טריים מכל הסוגים.

למה להזמין דוכן ממעטפת?

דוכני היוגורט הם דוכני הקינוח המושלמים לאירועי קיץ. היוגורט הוא קר ומרענן, התוספות הן מגוונות ומושלמות להתאמה אישית כך שיש משהו בשביל כל אורח, הקינוח הוא יפה ומגרה והדוכן עצמו הוא נוח וכיפי. אצלנו במעטפת תוכלו למצוא מגוון רחב של דוכני מזון ובכל אחד ואחד מהם תוכלו לראות את הסטנדרטים הגבוהים שלנו לניקיון, שירות וטעם. מתוך 15 שנים של ניסיון הצלחנו להגיע לנוסחא המושלמת לדוכן איכותי שיהפוך את האירוע שלכם למושלם וטעים יותר. דוכני היוגורט הם כיפיים ומרעננים ואם אתם מחפשים קינוח כיפי ואיכותי לאירוע קיץ חם אנחנו ממליצים על דוכני היוגורט שלנו.

 

אם חיפשתם מעדן קליל, מזין ומרענן למשתתפי האירוע שלכם, הרי שדוכן יוגורט הוא הפתרון המושלם!
מדובר בדוכן המציע למשתתפים יוגורט קפוא (פרוזן יוגורט) עם תוספות שונות כגון שוקולד, פירות, טחינה, פררו רושה, בייגלה, קליק, סוכריות גומי ועוד.
מגוון האפשרויות מבטיח שכל אחד מאורחי האירוע שלכם ימצא את השילוב המושלם עבורו, ויקבל חוויה קולינארית שווה במיוחד!
במדינת ישראל החמה ברוב ימות השנה, דוכן יוגורט הוא המעדן המנצח שירענן את משתתפי האירוע שלכם, וגם יעניק להם חוויה טעימה במיוחד!

מחירי דוכן היוגורט משתנים בהתאם לחומרי הגלם הדרושים וכמות המשתתפים הצפויים להגיע לאירוע.
פאקטור נוסף שישפיע על הצעת המחיר שלכם הוא אפשרות הבחירה בחבילת דוכני מזון שמוזילה את העלויות באופן משמעותי!
אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו במספר המופיע למעלה, או להשאיר לנו פרטים כאן באתר, ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי עם פרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת!

את ההזמנה כדאי לבצע לפחות כמה שבועות מראש, כך שנוכל לארגן את הדוכן, חומרי הגלם וצוות התפעול.
באפשרותכם להשאיר לנו פרטים כאן באתר ואנו נחזור אליכם, או לפנות אלינו ישירות במספר המופיע בראש העמוד.
ברגע שתצרו קשר, נשמח להסביר לכם כיצד זה עובד, וגם למסור לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד לאירוע שלכם!

כל חומרי הגלם שלנו הם כשרים ועומדים בתקני ההלכה היהודית, ולבירור סוג הכשרות המדויק ניתן ליצור עמנו קשר ונשמח לעזור.
שימו לב שדוכן היוגורט הוא בחזקת חלבי, אך אין מניעה לשלב מוצרי מזון אחרים בדוכנים נוספים. 

דוכן היוגורט שלנו מתאים לכל עונות השנה, אך כדאי לשים לב שמדובר במעדן המוגש קר, ולכן ייתכן והוא פחות יתאים לימי החורף הקרים במיוחד (בינינו? אין הרבה ימים כאלו במדינת ישראל…).
מרקם היוגורט מאוד דומה לגלידה, וממש כמו הגלידה – גם היוגורט רלוונטי כמעט לכל יום בשנה, ולכן הוא מומלץ לשילוב גם באירוע שלכם.
במידה ואתם עדיין מתלבטים האם להזמין דוכן יוגורט או דוכן אחר, צרו עמנו קשר ונשמח לסייע לכם!

עם מעל 15 שנות ניסיון בתחום דוכני המזון לאירועים, אנו מתחייבים להעניק למשתתפי האירוע שלכם חוויה קולינארית יוצאת דופן בכל פעם מחדש!
אנו מקפידים על חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר, צורת ההגשה המושכת ביותר, צוות מקצועי ואדיב וכל מה שדרוש כדי שדוכן היוגורט שלנו יככב באירוע שלכם!
עם מוניטין של אלפי לקוחות מרוצים, אנו גאים להזמין גם אתכם להצטרף לקהל הלקוחות המרוצים שלנו.
השאירו לנו פרטים כאן באתר, ואנו נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים וגם הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

 

דוכן יוגורט

תוכן עניינים

לקוחות מספרים על דוכן יוגורט לאירועים

מְעוּלֶה
מבוסס על 148 ביקורות
Dina Maayan Representatives
Dina Maayan Representatives
2023-09-03
עמוס עשה לנו אירוע מדהים! בכלל יש למעטפת מגוון מטורף של אטרקציות וצוות מקצועי ברמה גבוהה ביותר!
Avera Nado
Avera Nado
2023-07-05
אתמול הפקנו אירוע פתיחת קיץ במרכז הנוער יוספטל פ"ת וצוות של מעטפת שהגיע אלינו היה מאוד מקצועי ואדיב והייתה לנו חווית שירות מעולה, והכי חשוב בני הנוער נהנו מאוד מהמתקנים :)
Mayan G
Mayan G
2023-07-04
תודה רבה על הכל???? היה תענוג לעבוד אתכם. מאוד נהנינו מהמתנפחים והשירות שלכם. כיף ממש כשפוגשים עסק מקצועי כל כך. מאמינה שנתראה בשמחות ????????
Avital Shenkar
Avital Shenkar
2023-06-18
ממליצה בחום! סיפקו שירות מהיר, אמין והמתנפח היה הרבה מעל הציפיות:)
Ziv Barak
Ziv Barak
2023-05-27
ממליצה בחום על דוכני המזון מטעם מעטפת אירועים - גלידה , וופל בלגי והמבורגרים האוכל הוכן במקצועיות , בתזמון המבוקש ובעיקר היה טעים מאוד. צוות מקצועי ונעים אשר תמך בנו לאורך כל האירוע
hadasdana
hadasdana
2023-05-01
חברה מצויינים ומקצועיים הגיעו בזמן עם כל הציוד הנדרש הזמנתי פיצות וחלבי היה מעולה עם שירות אדיב ממליצה בחום
גל ברוק
גל ברוק
2023-04-21
הכי מקצועיים שיצא לי לעבוד איתם - באים מסדרים הכל מראש - הכל היה מתוקתק. וכשקרו דברים בלתי צפויים הם תוך שניה היו על זה והתקלה נפתרה חברה מעולה, צוות איכותי ומקצועי, שירות לקוחות מעולה ממליצה בחום
Adir Miedvietzky
Adir Miedvietzky
2023-03-23
מעולים תודה
Lilach sagie-shabat
Lilach sagie-shabat
2023-03-09
ביום חמישי 2.3 הזמנו לבי"ס חוט השני במודיעין את מתחם הנינג'ה מתנפחים מחברת מעטפת אירועים. זו שנה שניה שאנו מזמינים אותם להפנינג פורים בבי"ס והשנה אף שדרגנו עם דוכני יריד ושולחנות משחק. אשת הקשר שלי זו שקד המדהימה שיודעת להרכיב לי את האירוע המושלם בהתאם לדרישות ולתקציב. נעימה וסבלנית וניתן לשמוע את החיוך שלה גם מבעד לטלפון. אז אחרי שהתאוששנו מחגיגות פורים, יכולה לומק שהיה לנו הפנינג מדהים!!! הילדים והצוות היו מאושרים!!! כולנו נהננו מכל שניה!! חשוב לי לציין בזאת כי צוות המפעילים הגיע מוקדם בבוקר והקימו את כל המתחם בזריזות ובמקצועיות. הכל היה מוכן בזמן ונראה מדהים! המפעילים כל כך נחמדים ואדיבים. בעלי גישה מדהימה לילדים. רגועים ונינוחים. מסבירים על המתקנים במקצועיות ומקפידים מאוד על הסדר והבטיחות של הילדים במתקנים. אז, מן הסתם אני ממליצה בחום גדול!!! לכל מי שמחפש הפעלה מקצועית ואיכותית לפורים או בכלל. אנחנו כבר סגרנו איתם גם לשנה הבאה! פעם שלישית גלידה ????

תוכן עניינים

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.