אטרקציות לאירועים

דוכן בוריק לאירועים

הזמנות החל מ-50 אורחים

מחפשים את המנה שהאורחים שלכם לא יפסיקו לאכול? הכירו את הבוריק. המאפה הכי ממכר וטעים שראינו.

דוכני מזון לאירועים

בחירת דוכן וסוג מזון לאירוע יכולה להיות ההחלטה שתעשה או תחדול את הערב. בחיפוש אחר המנה המושלמת שלא תהיה כבדה מידי, תהיה כיפית ותשביע רבים מאיתנו סורקים בין עשרות מנות עיקריות, ראשונות וקינוחים. לאירועי עמידה קלילים שבהם המטרה היא למצוא מנה שכיף לאכול בלי לשבת, כזאתי שיכולה להחשב כ״פינגר פוד״ אבל עדיין להשביע לערב שלם כדאי לכם לשקול את הבוריק.

דוכן בוריק לאירועים
דוכן בוריק לאירועים

מהו הבוריק?

הבוריק הוא מאפה מטוגן בצורת משולש שעשוי מעלי פילו וממולא לרוב בביצה ותבלינים. המאפה נוצר על ידי מילוי כיס של בצק פילו בביצה וירקות נוספים, לאחר מכן המאפה מקופל למעין משולש מעטפה ונכנס לטיגון בשמן. התוצאה היא מאפה קריספי ומלא טעם שנוזלת ממנו ביצה נימוחה ונוזלית. לבוריק כל מיני הרכבים שונים של מילויים- תפוחי אדמה, חומוס, ירקות שורש אחרים ותבלינים שונים. הכנת הבוריק דורשת מיומנות וכמו כל מאכל עדתי קלאסי הסבתות התוניסאיות עושות הבוריק הכי טעים.

מאיפה הגיע הבוריק?

הבוריק הגיע לישראל עם העליות של יהודי תוניסיה ולוב והוא נחשב למאכל עדתי קלאסי וטעים. את הבוריק ניתן למצוא בדוכנים בשוק מחנה יהודה, במסעדות ערביות וכמובן גם במסעדות תוניסאיות אותנטיות. שמות אחרים שבהם תוכלו למצוא את המאכל המטוגן הם הבריק והבריקה- הכל תלוי בעדה של השף. הבוריק צבר פופולריות בדוכני המזון בגלל האופי הקליל אך המשביע של המנה, המאפה הוא קריספי ונוח לאכילה אבל הוא משביע כמו מנה עיקרית קלאסית.

למה להזמין דוכן ממעטפת?

דוכני הבוריק שלנו במעטפת הם הפתרון המושלם לעניין ההסעדה באירועים, הבוריק עצמו הוא מנה מושלמת לאירועי עמידה והדוכנים שלנו מבטיחים שהאורחים יצאו מרוצים. עם 15 שנים של ניסיון בתחום, דוכני המזון שלנו הם נקיים, אסתטיים, איכותיים, מגוונים וטעימים והעובדים שלנו מציעים שירות מצוין ואדיב לכל האורחים. בין אם אתם מחפשים דוכן לאירוע פרטי או דוכן מזון לפסטיבל או הופעה- דוכני המזון שלנו לרשותכם.

לקוחות מספרים על דוכן בוריק לאירועים

מְעוּלֶה
מבוסס על 148 ביקורות
Dina Maayan Representatives
Dina Maayan Representatives
2023-09-03
עמוס עשה לנו אירוע מדהים! בכלל יש למעטפת מגוון מטורף של אטרקציות וצוות מקצועי ברמה גבוהה ביותר!
Avera Nado
Avera Nado
2023-07-05
אתמול הפקנו אירוע פתיחת קיץ במרכז הנוער יוספטל פ"ת וצוות של מעטפת שהגיע אלינו היה מאוד מקצועי ואדיב והייתה לנו חווית שירות מעולה, והכי חשוב בני הנוער נהנו מאוד מהמתקנים :)
Mayan G
Mayan G
2023-07-04
תודה רבה על הכל???? היה תענוג לעבוד אתכם. מאוד נהנינו מהמתנפחים והשירות שלכם. כיף ממש כשפוגשים עסק מקצועי כל כך. מאמינה שנתראה בשמחות ????????
Avital Shenkar
Avital Shenkar
2023-06-18
ממליצה בחום! סיפקו שירות מהיר, אמין והמתנפח היה הרבה מעל הציפיות:)
Ziv Barak
Ziv Barak
2023-05-27
ממליצה בחום על דוכני המזון מטעם מעטפת אירועים - גלידה , וופל בלגי והמבורגרים האוכל הוכן במקצועיות , בתזמון המבוקש ובעיקר היה טעים מאוד. צוות מקצועי ונעים אשר תמך בנו לאורך כל האירוע
hadasdana
hadasdana
2023-05-01
חברה מצויינים ומקצועיים הגיעו בזמן עם כל הציוד הנדרש הזמנתי פיצות וחלבי היה מעולה עם שירות אדיב ממליצה בחום
גל ברוק
גל ברוק
2023-04-21
הכי מקצועיים שיצא לי לעבוד איתם - באים מסדרים הכל מראש - הכל היה מתוקתק. וכשקרו דברים בלתי צפויים הם תוך שניה היו על זה והתקלה נפתרה חברה מעולה, צוות איכותי ומקצועי, שירות לקוחות מעולה ממליצה בחום
Adir Miedvietzky
Adir Miedvietzky
2023-03-23
מעולים תודה
Lilach sagie-shabat
Lilach sagie-shabat
2023-03-09
ביום חמישי 2.3 הזמנו לבי"ס חוט השני במודיעין את מתחם הנינג'ה מתנפחים מחברת מעטפת אירועים. זו שנה שניה שאנו מזמינים אותם להפנינג פורים בבי"ס והשנה אף שדרגנו עם דוכני יריד ושולחנות משחק. אשת הקשר שלי זו שקד המדהימה שיודעת להרכיב לי את האירוע המושלם בהתאם לדרישות ולתקציב. נעימה וסבלנית וניתן לשמוע את החיוך שלה גם מבעד לטלפון. אז אחרי שהתאוששנו מחגיגות פורים, יכולה לומק שהיה לנו הפנינג מדהים!!! הילדים והצוות היו מאושרים!!! כולנו נהננו מכל שניה!! חשוב לי לציין בזאת כי צוות המפעילים הגיע מוקדם בבוקר והקימו את כל המתחם בזריזות ובמקצועיות. הכל היה מוכן בזמן ונראה מדהים! המפעילים כל כך נחמדים ואדיבים. בעלי גישה מדהימה לילדים. רגועים ונינוחים. מסבירים על המתקנים במקצועיות ומקפידים מאוד על הסדר והבטיחות של הילדים במתקנים. אז, מן הסתם אני ממליצה בחום גדול!!! לכל מי שמחפש הפעלה מקצועית ואיכותית לפורים או בכלל. אנחנו כבר סגרנו איתם גם לשנה הבאה! פעם שלישית גלידה ????

תוכן עניינים

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.