אטרקציות לאירועים

דוכן פריקסה לאירועים

הזמנות החל מ-50 אורחים

משפחה תוניסאית חוגגת באירוע משמח? מחפשים מאכל עדתי אותנטי וממכר לאירוע שלכם? רוצים להכיר למשפחה שלכם טעמי ילדות מפעם? תזמינו דוכן פריקסה!

מהו הפריקסה?

הפריקסה הוא מאכל תוניסאי מסורתי שעלה לארץ עם עליית יהודי תוניסיה. המנה בנוייה ממעין לחמנייה מטוגנת שממולאת בתוספות משתנות. המילוי הקלאסי ביותר לפריקסה הוא טונה, ביצה קשה, תפוחי אדמה מבושלים, זיתים, בצל, אריסה ולימון כבוש. המילוי זהה ל״כריך התוניסאי״ שניתן למצוא היום כמעט בכל מקום, הכריך לוקח השראה מהפריקסה וההבדל העיקרי בינהם הוא הלחמנייה שאינה מטוגנת. הכריך התוניסאי לרוב יוגש בחלה או בבגט והפריקסה חייב להגיע בלחמנייה המיוחדת שלו. חוץ מהפריקסה התוניאסי קיימת מנה בשם דומה מהמטבח הצרפתי שהיא בכלל מנת בשר טחון או קצוץ.

מה יש בדוכן פריקסה?

דוכני הפריקסה הם לרוב דוכנים עם המון עמדות תוספות ואפשרות להרכבה אישית. כל המרכיבים הקלאסים יעמדו בכלים והעובד בדוכן ירכיב לכם את הפריקסה המושלם בשבילכם. הפריקסה הוא מנת אירועים מושלמת מכמה סיבות: הפריקסה אינו בשרי ולכן ניתן להגיש אותו כמנה עיקרית באירועים כשרים ולאחר מכן להגיש מנות חלביות, הפריקסה ניתן להתאמה אישית כך שכל אחד יכול לעצב לעצמו את המנה עם המרכיבים שהוא אוהב, הפריקסה הוא לא כבד ונוח לאכול אותו גם בעמידה ובהליכה כך שהוא מושלם גם לאירועים שאין בהם מקומות ישיבה (פסטיבלים, הופעות וכדומה), וכמובן הפריקסה טעים ברמות.

למה להזמין דוכן ממעטפת?

אצלנו במעטפת דוכני המזון הם יותר מסתם דוכנים, האוכל טעים, האיכות מורגשת, השירות אדיב והסטנדרטים גבוהים. מתוך 15 שנות ניסיון למדנו איך לדייק את דוכני המזון שלנו ולהפוך אותם למושלמים, כל מנה בפני עצמה. אצלנו במעטפת יש מגוון של עשרות דוכני מזון שונים, כל אחד יותר טוב מהשני. בין המנות השונות תוכלו למצוא עיקריות, ראשונות וקינוחים, גם מנות עדתיות לא סטנדרטיות וגם את הקלאסיקות של עולם האירועים. אם אתם מחפשים את הדוכן המושלם לאירוע הבא ולא רוצים להתפשר על משהו שהוא פחות ממושלם תזמינו מעטפת- דוכני המזון ברמה הגבוהה ביותר בשוק.

דוכן פריקסה

 

לקוחות מספרים על דוכן פריקסה לאירועים

מְעוּלֶה
מבוסס על 148 ביקורות
Dina Maayan Representatives
Dina Maayan Representatives
2023-09-03
עמוס עשה לנו אירוע מדהים! בכלל יש למעטפת מגוון מטורף של אטרקציות וצוות מקצועי ברמה גבוהה ביותר!
Avera Nado
Avera Nado
2023-07-05
אתמול הפקנו אירוע פתיחת קיץ במרכז הנוער יוספטל פ"ת וצוות של מעטפת שהגיע אלינו היה מאוד מקצועי ואדיב והייתה לנו חווית שירות מעולה, והכי חשוב בני הנוער נהנו מאוד מהמתקנים :)
Mayan G
Mayan G
2023-07-04
תודה רבה על הכל???? היה תענוג לעבוד אתכם. מאוד נהנינו מהמתנפחים והשירות שלכם. כיף ממש כשפוגשים עסק מקצועי כל כך. מאמינה שנתראה בשמחות ????????
Avital Shenkar
Avital Shenkar
2023-06-18
ממליצה בחום! סיפקו שירות מהיר, אמין והמתנפח היה הרבה מעל הציפיות:)
Ziv Barak
Ziv Barak
2023-05-27
ממליצה בחום על דוכני המזון מטעם מעטפת אירועים - גלידה , וופל בלגי והמבורגרים האוכל הוכן במקצועיות , בתזמון המבוקש ובעיקר היה טעים מאוד. צוות מקצועי ונעים אשר תמך בנו לאורך כל האירוע
hadasdana
hadasdana
2023-05-01
חברה מצויינים ומקצועיים הגיעו בזמן עם כל הציוד הנדרש הזמנתי פיצות וחלבי היה מעולה עם שירות אדיב ממליצה בחום
גל ברוק
גל ברוק
2023-04-21
הכי מקצועיים שיצא לי לעבוד איתם - באים מסדרים הכל מראש - הכל היה מתוקתק. וכשקרו דברים בלתי צפויים הם תוך שניה היו על זה והתקלה נפתרה חברה מעולה, צוות איכותי ומקצועי, שירות לקוחות מעולה ממליצה בחום
Adir Miedvietzky
Adir Miedvietzky
2023-03-23
מעולים תודה
Lilach sagie-shabat
Lilach sagie-shabat
2023-03-09
ביום חמישי 2.3 הזמנו לבי"ס חוט השני במודיעין את מתחם הנינג'ה מתנפחים מחברת מעטפת אירועים. זו שנה שניה שאנו מזמינים אותם להפנינג פורים בבי"ס והשנה אף שדרגנו עם דוכני יריד ושולחנות משחק. אשת הקשר שלי זו שקד המדהימה שיודעת להרכיב לי את האירוע המושלם בהתאם לדרישות ולתקציב. נעימה וסבלנית וניתן לשמוע את החיוך שלה גם מבעד לטלפון. אז אחרי שהתאוששנו מחגיגות פורים, יכולה לומק שהיה לנו הפנינג מדהים!!! הילדים והצוות היו מאושרים!!! כולנו נהננו מכל שניה!! חשוב לי לציין בזאת כי צוות המפעילים הגיע מוקדם בבוקר והקימו את כל המתחם בזריזות ובמקצועיות. הכל היה מוכן בזמן ונראה מדהים! המפעילים כל כך נחמדים ואדיבים. בעלי גישה מדהימה לילדים. רגועים ונינוחים. מסבירים על המתקנים במקצועיות ומקפידים מאוד על הסדר והבטיחות של הילדים במתקנים. אז, מן הסתם אני ממליצה בחום גדול!!! לכל מי שמחפש הפעלה מקצועית ואיכותית לפורים או בכלל. אנחנו כבר סגרנו איתם גם לשנה הבאה! פעם שלישית גלידה ????

תוכן עניינים

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.