אטרקציות לאירועים

מחפשים כיצד להפוך את יום ההולדת שלכם לבלתי נשכח? הגעתם למקום הנכון!
אנו ב”מעטפת אירועים” מתמחים בהפקת אירועים מא’ ועד ת’, וכשאנו מדברים על אירועי יום הולדת למבוגרים – אתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו אצלנו את כל מה שחיפשתם כדי להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח!
בימינו זה ממש לא פשוט להפתיע, אך אצלנו תוכלו למצוא מתנפחים, דוכני מזון, סימולטורים, עמדות מציאות מדומה ושולחנות משחק שבהחלט יהפכו את האירוע שלכם למיוחד בנוף!

 

מעטפת אירועים – הפקת אירועי יום הולדת למבוגרים

ייתכן שאתם מחפשים אטרקציות נקודתיות לאירוע יום ההולדת שלכם, וייתכן ואתם מחפשים חברת הפקה שתסיר מכם את עול הארגונים.
כך או כך, אנו ב”מעטפת אירועים” מציעים לכם את השירות האיכותי ביותר בתחום, ומחזיקים במעל 15 שנות ניסיון ומגוון האטרקציות הגדול בארץ!
אצלנו תוכלו למצוא אביזרי תפאורה, דוכני מזון, עמדות צילום, שולחנות משחק, עמדות מציאות מדומה, מתנפחים, סדנאות מיוחדות ועוד.
כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להשאיר לנו פרטים, ויחד נתחיל לתכנן את האירוע שלכם!

 

מה אנו מציעים?

דוכני מזון: אין אירוע מוצלח בלי אוכל איכותי, ואנו מנגישים עבור משתתפי האירוע שלכם את כל סוגי המזון באמצעות דוכנים ניידים וברמה הגבוהה ביותר מבחינה קולינארית.
דוכני המזון שלנו מבוססים על חומרי גלם טריים ואיכותיים, ומציעים החל ממזונות משביעים כגון שווארמה, פלאפל, פיצה ונקניקיות, ועד נשנושים קלילים כמו פופקורן, שייקים ותירס חם.
זוהי רק רשימה חלקית ומצומצמת, ואנו מזמינים אתכם לעיין בקטלוג דוכני המזון שלנו כדי לקבל מידע נוסף.

מתנפחים: מתנפחים הם מזמן לא רק לילדים, ואצלנו תוכלו למצוא מתנפחי מים ומתנפחים יבשים שמהם תוכלו לבחור בהתאם לאופי האירוע שלכם.
בין אם מדובר במתנפחי אתגר, מתנפחי תפאורה, מתנפחי שיווי משקל או כאלו המשלבים מים ובריכה, הם בוודאות יוסיפו אווירה בלתי נשכחת לאירוע יום ההולדת שלכם!

שולחנות משחק: אירועי יום הולדת למבוגרים מתאפיינים גם באטרקציות שמפעילות את המחשבה, הגוף והשכל, ואצלנו במעטפת אירועים תוכלו למצוא מגוון של שולחנות ועמדות משחק בהתאם!
אנו מציעים משחקים נוסטלגיים כמו “תפוס את הדגים“, משחקים ממכרים כמו פינג פונג וזריקה לסל, ומשחקי מחשבה ותחרות כמו רולטה ושולחנות קזינו מכל הסוגים.

סימולטורים ועמדות מציאות מדומה: הסימולטורים ועמדות המציאות המדומה שלנו הם המתקדמים בעולם, והם יעניקו למשתתפי אירוע יום ההולדת שלכם חוויה מפתיעה ובלתי נשכחת! סימולטור אופנוע, סימולטור ירי, חוויות מציאות מדומה של אקשן, ספורט וחשיבה הם רק חלק מהמגוון העצום שאנו מציעים!

סדנאות מיוחדות: הצוות המקצועי שלנו מספק גם הנחיית סנדאות מקצועיות וחווייתיות לאירועי יום הולדת, למשל סדנת נינג’ה, סדנאות יצירה מיוחדות ועוד. הסדנאות שלנו מעניקות ערך מוסף למשתתפים, וגורמות להם להרגיש שבנוסף לאירוע המהנה הם גם רכשו מיומנות חדשה ומרגשת!

אנו ב”מעטפת אירועים” מקפידים להתאים כל אירוע לאופי הייחודי של הלקוח, ואנו נסייע לכם לבחור את האטרקציות המושלמות שיהפכו את האירוע שלכם ללא פחות ממושלם!
בין האטרקציות שאנו מציעים לטובת אירועי יום הולדת למבוגרים תוכלו למצוא דוכני מזון איכותיים, שולחנות משחק, עמדות מציאות מדומה, מתנפחים, אביזרי תפאורה מכל סוג, סדנאות מעשירות ועוד.
באפשרותכם להזמין חבילות אטרקציות שיוזילו לכם את העלויות וגם יגוונו את האירוע שלכם, ואנו מציעים גם הפקה של האירוע מתחילתו ועד סופו!

המחירים יכולים להשתנות בהתאם לסוג וכמות האטרקציות שתבחרו לקחת, ובאפשרותכם לעיין בקטלוג שלנו המופיע כאן באתר בכל אחד מעמודי האטרקציות השונות.
באפשרותכם לחסוך משמעותית בהוצאות בהשכרת חבילות אטרקציות מיוחדות, ונשמח למסור לכם פרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת!
צרו עמנו קשר במספר המופיע או השאירו לנו פרטים באתר לחזרת נציג מקצועי מטעמנו.  

עם מעל 15 שנות ניסיון בתחום הפקת האירועים, אנו מציעים את כל האטרקציות שאירוע יום ההולדת שלכם צריך!
בין אם חיפשתם יום הולדת בסגנון “חפש את המטמון”, “אירוע נינג’ה” או כל נושא אחר, ובין אם אתם מעוניינים לבחור אטרקציות נקודתיות לאירוע שלכם – אנו נשמח להכווין אתכם ולתרום מהידע שלנו בתחום.
אנו מתמחים בהתאמת האטרקציות לאופי האירוע, ומציעים מתנפחים, סימולטורים, עמדות ושולחנות משחק, סדנאות, תפאורה, דוכני מזון, ולמעשה כל מה שהאירוע שלכם צריך כדי להמריא!

הצוות המקצועי שלנו ידאג להביא את האטרקציות שתבחרו אל מקום האירוע, להקים אותם לפני האירוע וגם לקפל אותן בסופו.
באופן זה תוכלו להתעסק בהיבטים החשובים יותר של האירוע שלכם, ולא להיות מוטרדים מהלוגיסטיקה.
במידת האפשר, אנו מציעים גם השכרה עצמאית של אטרקציות מסוימות למעוניינים.
צרו עמנו קשר לפרטים נוספים!

במידה ויש לכם כבר תאריך רצוי, מומלץ לבצע את ההזמנה אצלנו כמה שיותר זמן מראש כדי למנוע מכשולים בלתי צפויים מבחינת מלאי.
לביצוע הזמנה באפשרותכם להשאיר לנו פרטי קשר פה באתר, ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם עם פרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת.
אופציה נוספת היא פשוט להתקשר אלינו דרך המספר המופיע פה באתר, ונשמח לסייע!

כל דוכני המזון שלנו עומדים בתנאי הכשרות היהודית, ולבירור הכשרות המדויקת אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.
שימו לב שיש דוכני מזון המוגדרים כבשריים או חלביים, ולעומת זאת יש דוכני מזון שהם “פרווה” ומתאימים לכולם.
אנו ב”מעטפת אירועים” מציעים מגוון דוכני מזון המתאימים גם לצמחוניים וטבעוניים. 

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.