אטרקציות לאירועים

טו בשבט

מגוון פעילויות וסדנאות מותאמות לט”ו בשבט אצלכם בקניון

 סדנת עציץ מתוק לט”ו בשבט

סדנת עציץ תבלינים בעיצוב אישי לט”ו בשבט

סדנת ראש דשא לט”ו בשבט

סדנת בוקט פרחים לט”ו בשבט

סדנת קישוט עוגת הדרים לט”ו בשבט

ועוד מגוון פעילויות לט”ו בשבט: שעת סיפור מומחזת בשיתוף הקהל, תפאורת גינה חגיגית וגם אפשרות ליצור את החלום שלכם. אתם תספרו לנו איך דמיינתם שיראה ואנחנו נקים את החלום למציאות.
ט”ו בשבט המכונה גם “ראש השנה לאילנות”, הוא מועד אהוב המציין את חשיבות העצים והטבע, ובו נהוג ליהנות מפירות ארץ ישראל ולציין את כל המצוות השונות הקשורות בכך.
אירועי ט”ו בשבט מכניסים אותנו לאווירה מיוחדת של פעם בשנה, ואנשים רבים מחפשים את האטרקציות הייחודיות שיהפכו את החג המיוחד הזה לבלתי נשכח!
אצלנו ב”מעטפת אירועים” תוכלו למצוא אטרקציות מגוונות לט”ו בשבט, שיהפכו את האירוע שלכם למושלם עבורכם ועבור המשתתפים שלכם.
בין אם חיפשתם אטרקציות להפנינג בקניון, מסיבת נטיעות בבית הספר או כל אירוע אחר, אין לנו ספק שכאן תמצאו את מה שחיפשתם!

האטרקציות שאנו מציעים לט”ו בשבט

פעילויות טו בשבט לקניונים: קניונים הם בין המקומות הפופולאריים ביותר לעריכת אירועי טו בשבט!
“מעטפת אירועים” מציעים מגוון אטרקציות לאירועי טו בשבט בקניון שלכם, כגון תערוכות חגיגיות, סדנאות אינטראקטיביות הקשורות לעציצים, צמחים ופירות, שעת סיפור מומחזת לילדים, תפאורת גן חגיגית ועוד.
באופן זה, באפשרותכם להפוך את הקניון שלכם לחגיגה אמיתית לעיניים ולכל החושים, ולמשוך קהל שמחפש את האווירה החגיגית המאפיינת את ט”ו בשבט.

סדנאות עציצים וצמחים: אנו מציעים מגוון של סדנאות קונספט ייחודיות לט”ו בשבט, שבסופן המשתתפים גם יזכו לקחת עמם הביתה מזכרת חגיגית מהאירוע!
בין הסדנאות שלנו תוכלו למצוא את סדנת העציץ המתוק, סדנת עציץ תבלינים בעיצוב אישי, סדנת ראש דשא, סדנת בוקט פרחים וסדנת קישוט עוגת הדרים.
סדנאות ט”ו בשבט שלנו יפיחו רוח רעננה באירוע שלכם, יעניקו למשתתפים תעסוקה מרתקת וכייפית הקשורה לרוח החג, וגם ישאירו את המשתתפים עם מזכרת מדליקה במיוחד!

תפאורת גינה חגיגית: אנו מאפשרים לכם ליצור באירוע שלכם סביבת גינה תוססת וחגיגית, על ידי הקמת אזור ייעודי עם פרחים צבעוניים, עציצים וירק. תפאורת הגינה שלנו יכולה לשמש אטרקציה מרכזית באירוע הט”ו בשבט שלכם, שבה אנשים יכולים להירגע, לצלם וליהנות מהיופי של הטבע.

שעת סיפור מומחזת ואינטראקטיבית: שעת סיפור היא לא רק אירוע מעניין עבור המשתתפים, אלא גם כזה הטומן בו ערך לימודי. אצלנו תוכלו להזמין אטרקציה של שעת סיפור המועברת ע”י מנחה מקצועי, וכוללת המחזה בסגנון תיאטרלי שגם מאפשרת למשתתפים לקחת חלק פעיל!
שעת סיפור המועברת באופן מקצועי ומדויק, עשויה להותיר רושם רב על המשתתפים, להעביר להם ידע בצורה יצירתית, ולהפוך את האירוע שלכם לייחודי.

אירועים בהתאמה אישית: מעבר לאטרקציות שאנו מציעים, באפשרותכם גם “לתפור” ביחד איתנו את האירוע הייחודי שלכם! אם יש לכם בראש חזון לאירוע ט”ו בשבט מושלם, אנו נשמח להפוך אותו מדמיון למציאות עבורכם!
עם מעל 15 שנות ניסיון, אנו ב”מעטפת אירועים” מחזיקים מגוון עצום של אטרקציות מכל הסוגים, ביניהן מתנפחים, עמדות משחק ומולטימדיה, סדנאות מיוחדות, דוכני מזון ועוד.
המגוון העצום הזה מאפשר לנו להתאים את השירות שלנו במיוחד עבורכם, ולהעניק לכם את האירוע שעליו חלמתם!

אירועי ט”ו בשבט

הפנינג טו בשבט בקניונים: הפנינג טו בשבט בקניון הוא אירוע שמושך המוני משתתפים המעוניינים לטבול באווירת החג המיוחד הזה! באפשרותכם לבחור את האטרקציות שינעימו את זמנם של המשתתפים, דוגמת סדנאות שתילה, הכנת עציצים או יצירת טנא, תפאורת גן חגיגית, תערוכות צמחים בוטניות ועוד.
אצלנו ב”מעטפת אירועים” תוכלו למצוא סדנאות מיוחדות לבאי האירוע שלכם, וגם את כל האטרקציות שירכיבו עבורכם תפאורה חגיגית ומושלמת לרוח החג.

אירועי טו בשבט בביה”ס: אירועי טו בשבט בבתי הספר הם מסורת אהובה שתלמידים רבים מחכים לה. השנה תוכלו לשדרג את אירוע הט”ו בשבט בבית הספר שלכם, ולהוסיף לו אטרקציות מיוחדות ומקוריות מבית “מעטפת אירועים”!
אצלנו תוכלו למצוא סדנאות מיוחדות ליצירת עציצים, ראש דשא ובוקט פרחים, שעת סיפור מומחזת ואינטראקטיבית לילדים, אפשרות להקמת תפאורת גינה חגיגית, וגם אופציות נוספות בהתאמה אישית!

נטיעות ואירועים בטבע: גופים רבים כמו עיריות, מתנ”סים ובתי ספר בוחרים לערוך אירועי חוץ בט”ו בשבט, ובכך לחבר את המשתתפים לטבע בצורה ייחודית.
בין השאר ניתן לערוך אירועי נטיעות מיוחדים עבור התלמידים, סדנאות הכנת עציצי תבלין ופרחים, ופעילויות נוספות הקשורות לרוח החג והטבע הארצישאלי.
אצלנו תוכלו למצוא אטרקציות מיוחדות המתאימות לאירועי חוץ, ואותן תוכלו לשלב בקלות באירוע ט”ו בשבט שלכם.

שאלות שלקוחות אירועי פורים שואלים אותנו

אנו ב”מעטפת אירועים” מציעים אטרקציות טו בשבט למגוון גילאים, והן יכולות להתאים לילדים, לבוגרים ולשניהם יחד.
למשל, סדנאות יצירה שונות דוגמת קישוט עוגת הדרים, הכנת ראש דשא או יצירת עציצי תבלין אישיים – יכולות להוות תעסוקה מושלמת לבוגרים וילדים יחד, ואף לתפקד כסדנת הורה-ילד.
במידה ואתם מתלבטים לגבי אופי הסדנה או האטרקציות המתאימות לאירוע שלכם, אל תהססו ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע! 

מעבר לאטרקציות הכלליות שלנו שמוזמנות כל השנה, תוכלו למצוא אצלנו גם אטרקציות מיוחדות לטו בשבט המתקשרות לרוח החג:
סדנאות ופעילויות לקניונים
סדנת עציץ מתוק לט”ו בשבט
סדנת ראש דשא לט”ו בשבט
סדנת בוקט פרחים לט”ו בשבט
סדנת קישוט עוגת הדרים לט”ו בשבט
תפאורת גינה חגיגית
שעת סיפור מומחזת בשיתוף הקהל

כל אטרקציה מתומחרת בצורה מעט שונה, וזה יכול להיות תלוי בצוות התפעול הדרוש, חומרי יצירה לצורך הסדנה, מורכבות ההקמה ועוד.
לנוחיותכם, בראש העמוד מופיע מחירון וקטלוג של אטרקציות ט”ו בשבט שלנו, וזה ייתן לכם מושג כללי לגבי טווחי המחירים של האטרקציות השונות.
כמו כן, אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים ממש כאן באתר, ואנו נחזור אליכם במהרה עם הצעת מחיר אטרקטיבית!

חלק מהאטרקציות שלנו ניתנות להשכרה והקמה עצמאית, אך רוב האטרקציות דורשות תפעול מקצועי של הצוות שלנו.
חלק מהסדנאות שלנו דורשות הדרכה של איש צוות מקצועי, למשל סדנאות הכנת עציצים וקישוט עוגות, וכך גם שעת הסיפור האינטראקטיבית – המועברת ע”י מנחה מקצועי מטעמנו.
בכל מקרה שבו יש צורך בצוות, הוא גם זה שידאג להביא את כל החומרים והתפאורה למקום האירוע, כך שלא תצטרכו לדאוג לשום דבר!

מכיוון שזו שאלה שהתשובה עליה היא מורכבת, חשוב לנו שתדעו שאתם יכולים להתייעץ איתנו בצורה חופשית בכל שלב!
מספר האטרקציות והסגנון שלהן תלויים באופי שאתם רוצים להקנות לאירוע שלכם, מספר המשתתפים, גילאי המשתתפים וגורמים נוספים.
אנו ב”מעטפת אירועים” מתמחים באטרקציות לאירועים כבר מעל 15 שנים, והזדמן לנו להפיק אירועים מכל הסוגים, עבור ילדים, בוגרים או שניהם יחד.
אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים באתר, ואנו נחזור אליכם ונעזור לכם להבין כיצד לארגן את האירוע המדויק ביותר עבורכם!

כדי לבצע הזמנה השאירו לנו פרטים כאן באתר, ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית!
מעבר לכך, אתם יכולים גם ליצור עמנו קשר במספר המופיע כאן באתר, ולקבל מענה מיידי הכולל את כל הפרטים שברצונכם לדעת.

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.