אטרקציות לאירועים

איך תבחרו אטרקציות לאירועים מותאמות בדיוק עבורכם?

כל מי שמתכנן אירוע בוודאי רוצה שיהיו בו אטרקציות מתאימות לנושא האירוע וגיל המשתתפים. אטרקציות לאירועים הפכו למאד פופולריות בשנים האחרונות ואפשר לראות את המגוון הגדול כמעט בכל אירוע.האטרקציות הופכות את האירוע לייחודי ומקורי אך כדי למצות את הפוטנציאל צריך לדעת לבחור את האטרקציות המתאימות. ישנן הרבה חברות שמספקות את כל סוגי האטרקציות לכל סוגי האירועים ואפילו דואגות לאוכל. החברות יודעות להתאים את האטרקציות לסוג האירוע, גיל המשתתפים, מספר המוזמנים ומקום האירוע.

פרמטרים חשובים שיש לקחת בחשבון

דבר ראשון שחשוב לעשות לפני שבוחרים את האטרקציות הוא לדעת מהו אופי האירוע שנקבע לפי פרמטרים שונים:

פרמטרים לאירוע
פירוט
מקום
היכן האירוע מתקיים- מקום פתוח/סגור, באולם/גן, חצר של בית פרטי/פארק ציבורי, ים/טבע וכדומה.
סוג
מהו האירוע- חתונה, חגיגת בר/ת מצווה, כנס של העבודה, יום הולדת וכדומה.
מספר מוזמנים
כמה אורחים מוזמנים.
גיל מוזמנים
האם מדובר באירוע לילדים/בני נוער/ מבוגרים.
שעה
האם זהו אירוע בוקר/צהריים/ערב/לילה.

רק לאחר שקבעתם את כל הפרמטרים הנ”ל תוכלו לגשת למלאכה, לתכנן את החלק האומנותי של האירוע ואת האטרקציות. כמובן שצריך לקחת בחשבון את עניין התקציב, כאשר לרוב, חברות האטרקציות מציעות חבילות קבועות במחירים שונים. באם החבילות לא אטרקטיביות מבחינת המחיר או סוג האטרקציה, אפשר להזמין בנפרד כל אטרקציה בהתאם לתקציב שקבעתם מראש.

להתאים את האטרקציות לקהל המוזמנים

ישנו הבדל מאד גדול בין אירוע לילדים או למבוגרים, הן מבחינת האוכל, המוזיקה וכמובן גם האטרקציות. עבור אירוע לילדים קטנים מומלץ מאד ללכת על מתנפחים מכמה סוגים ואם יש בריכה אז אפשר גם מתנפחים שמתאימים למים. לילדים קצת יותר גדולים אפשר גם להוסיף סימולטורים או עמדות מולטימדיה.

אטרקציות פופולריות שקיימות היום

מתוך המגוון הגדול שיש היום בשוק, גם של חברות מתמחות כמו מעטפת אירועים וגם של אטרקציות, ישנן מספר אטרקציות מאד פופולריות שאפשר לראות אותן כמעט בכל אירוע:

עמוד מולטימדיה – שימוש בעמדות מולטימדיה שמלוות את האירוע ומכניסים לו קצב. העמדות יכולות להיות דינמיות ולעבור בין מקום למקום בזמן האירוע, וכך לגרום לאורחים להנות בשלבים שונים של האירוע מאטרקציה לאירועים שווה במיוחד.

מתנפחים- אין כמו מתנפחים להרים את האווירה ולשמח את האורחים. ישנם הרבה סוגי מתנפחים, הכל לפי אופי האירוע והתקציב: מתנפחי נינג’ה, מתנפחי מים, מתנפחי מגלשות והרשימה עוד ארוכה.

דוכני מזון – בנוסף לאוכל המסורתי שמוגש באירוע, הדוכנים יכולים לשדרג את האירוע. למשל, עמדת פופקורן/ברד/ שערות סבתא באירועי ילדים או דוכני פיצה/ שייקים/  באירועים של מבוגרים, כאשר הדגש תמיד יהיה על טריות והאוכל מתחלף כל הזמן.

תוכן עניינים

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.