אטרקציות לאירועים

דוכן תירס לאירועים

הזמנות החל מ-50 אורחים

דוכני תירס מוכרים לרבים מאתנו כדוכנים שניצבים לצד הדרך באירועים מיוחדים שמתקיימים באוויר הפתוח. כמו למשל, אירועי יום העצמאות וחגיגות השנה החדשה. בשנים האחרונות, דוכן תירס נכנס למשבצת חדשה בתחום האירועים הפרטיים והעסקיים. קראו את המידע שיוצג בפניכם בהמשך ותגלו מה תוכלו למצוא בדוכן שכזה ובאיזה אירועים ניתן למצוא אותו.

דוכן תירס חם – מה זה?

דוכן התירס המדובר כולל כמובן תירס חם שיוגש לכל דורש בתוך סירה ייחודית מבמבוק. המנה האהובה והנוסטלגית שמוכרת לרבים מאתנו כ”אוכל רחוב” תוגש לאורחי האירוע שלכם ותאפשר להם ליהנות מטעם של פעם. כל אורח יוכל לטבול את קלח התירס שלו ברטבים נלווים, למשל:

  • חמאה
  • זעתר
  • צ’ילי מתוק
  • צ’ילי חריף ועוד

אם עלה בכם חשש שנוגע לתופעת הלוואי הנלווית לאכילת התירס (שאריות התירס שנתפסות בין השיניים), כדאי שתדעו שאתם יכולים להיות רגועים. שכן, חברות שמספקות דוכן מסוג זה יעמידו לצד התירס החם גם קיסמים איכותיים שיאפשרו לכל הנוכחים לחייך בנינוחות.

דוכן תירס

היתרונות בהזמנת דוכן מסוג זה

מי שנכחו באירוע שהוגש בו דוכן תירס חם, צפויים לגלות כי מדובר בחגיגה של ממש. שכן, דוכן זה נחשב לייחודי (לא רואים אותו בכל אירוע). מלבד זאת, הדוכן מתאים למגוון רחב של אנשים. הכוונה למי שדוגלים באורח חיים כשר, טבעוני או צמחוני. קלח אחד של תירס עשיר בסיבים תזונתיים וויטמינים שהופכים אותו למעדן טעים ובריא במיוחד עבור כל איש, אישה וילד. בנוסף לכל אלה, ראוי לציין את היתרון המובהק – ההתאמה לכל אירוע. שכן, אפשר להזמין דוכן תירס חם למגוון רב של אירועים. החל מחגיגות יום הולדת, אירוע חגיגי לעובדים של המשרד ואפילו בריתות.

אפשר ומומלץ לשלב דוכנים נוספים

דוכן תירס לאירועים נחשב לתוספת. כך שבעצם, הוא יכול להשתלב עם דוכנים נוספים, כמו למשל: דוכן סושי, דוכן שווארמה או דוכן עם המבורגרים. ההמלצה שלנו היא להחליט מראש אם יש קונספט לאירוע. כך שאם בחרתם למשל בקונספט של אוכל רחוב, תוכלו לבחור בדוכנים נוספים שנוגעים לאותו תחום.

תוכלו לשדרג את הדוכן

אם אתם מגדירים את עצמכם כאנשים יצירתיים, כדאי שתשתמשו ביצירתיות שלכם לשדרוג הדוכן. הכוונה היא להוספה של שלטים מתוקים שיגרמו לנוכחים במקום לטעום את המעדן המנחם. ההמלצה שלנו היא לכתוב בכתב יד “בים בם בם – תירס חם לכל אורח” או כל כיתוב אחר שיעלה חיוך על פניהם של האורחים.

השורה התחתונה – תשיגו דוכן תירס לאירוע הבא שלכם!

מי שרוצים להפיק אירוע חמים ונוסטלגי, צריכים ליצור קשר בהקדם עם המומחים של מעטפת אירועים שיספקו להם דוכן תירס מפנק במיוחד לכל אירוע. אנו ממליצים לפנות כבר עכשיו ולשריין דוכן לאירוע שלכם, מכיוון שיש ביקוש רב לדוכן מסוג זה.

 

 

תוכן עניינים

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.