אטרקציות לאירועים

מציאות מדומה לאירועים

מעוניינים לקבל שיחה מנציג? מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מציאות מדומה לאירועים, הטרנד של השנה שהופך את החוויה של האירוע להרבה יותר עוצמתית ומרגשת. בכל פעם אנחנו רוצים לחדש ולהכניס לכם משהו קצת שונה באירוע. אם אתם אוהבים ריגושים – מציאות מדומה לאירועים זהו הפתרון המושלם.

הסימולטורים החדשניים שלנו יכניסו אתכם אל עולם חדש ומרתק ! יש לנו במציאות המדומה משחקים שונים ומגוונים שמשולבים עם ציוד מותאם לכל משחק.

הצוות האדיב שלנו יעשה לכם הדרכה מלאה על המציאות מדומה לאירועים, כך שתוכלו כבר מהרגע הראשון להנות מהחוויה בצורה מיטבית.

במידה ומדובר באירוע גדול, יש לנו כמה עמדות מציאות מדומה לאירועים וניתן לשלב כמובן גם עוד חבילות של שולחנות משחק ואטרקציות שונות לאירועים.

מציאות מדומה לילדים

מציאות מדומה – ברוכים הבאים לעולם חדש

מי היה מאמין שאנחנו נתקדם לעולם חדש של מציאות מדומה בקצב כל כך מהיר. חידושים מגניבים יוצאים כל תקופה, ואנחנו תמיד רצים לחדש את המלאי שלנו עם המוצרים הכי שווים. אבל ברגע שהגיע אל עולמנו, מציאות מדומה לאירועים הכל השתנה.

זוהי אטרקציה מיוחדת במידה שבאמת גורמת לנו לצאת רגע מהשגרה ולחוות עולם חדש !

תופתעו לגלות שלא רק הילדים מתלהבים ממציאות מדומה לאירועים, אלה גם ההורים שברגע שהם משחקים בפעם הראשונה הם פשוט לא יכולים להפסיק.

המשחקים של המציאות מדומה לאירועים, מתחלקים לכמה קטגוריות.

מציאות מדומה באירוע של מעטפת

מציאות מדומה משחקי אקשן

עד היום הינו משחקים במשחקי היריות מבעד למסך, עם מציאות מדומה לאירועים הכל משתנה. שמים על הראש את משקפי ההדמיה ויוצאים למסע עמוק בתוך השטח, עם המון אדרנלין    ואקשן אמיתי.

מה שמייחד את משחקי האקשן של מציאות מדומה לאירועים, זאת הסיבה שהילדים לרוב משחקים במשחקי יריות ואקשן על המחשב ועכשיו הם יכולים להוציא לידי ביטוי בפועל את האמוציות החוצה בעולם חדש ומרתק.

מציאות מדומה משחקי ספורט

הכוכבים הגדולים בעולם, הם עכשיו אתם ! באמצעות משחקי הספורט של מציאות מדומה לאירועים אפשר להגדיר מטרות ויעדים ספורטיביים ולכבוש את העולם.

המשחק השכיח ביותר בקטגוריות הספורט של מציאות מדומה לאירועים הוא משחק קיר הטיפוס, הכל מרגיש כמו במציאות והשחקנים עושים הכל על מנת לכבוש את הפסגה מבלי ליפול בדרך.

משחק שכיח נוסף הוא משחק האגרוף, שהופך אותנו ללוחמים של ממש ליום אחד ! התנועות מדויקות במיוחד וההדמיה במשחק מציאותית בטירוף.

מציאות מדומה משחקי חשיבה

אין ספק שלפתח יכולות חשיבה בזמן האירוע זה לא פחות חשוב מלהנות ולשחק במשחקים השונים. ולכן הבאנו לכם משחקי חשיבה מיוחדים של מציאות מדומה שהופכים את הכיף לאטרקציה מעמיקה ומרתקת.

משחקי החשיבה של מציאות מדומה לאירועים, מאתגרים במיוחד ויכולים להתאים לכל הגילאים.

מציאות מדומה לאירועים משחק חשיבה

מציאות מדומה לאירועים – איך זה בדיוק עובד

יש לנו מגוון ענק של משחקים. אנחנו מחברים אתכם למשקפי המציאות המדומה ונותנים לכם הנחיות מדויקות איך להתחיל את המשחק ברגע שאתם נחשפים לעולם החדש שעומד מולכם.

אנחנו נחלק את הזמן בצורה ההגיונית ביותר, כך שכולם יוכלו להנות מהחוויה. בדרך כלל מציאות מדומה לאירועים מגיעה בחבילות עם עוד עמדות מולטימדיה או עמדות מציאות מדומה נוספות. אז אין ממה לחשוש, כולם ישחקו ויחווה חוויה של פעם בחיים.

כשמתחילים את המשחק ונכנסים לעולם המציאות המדומה, ישר החיוך עולה על הפנים ואפשר לראות את הריגוש של המשתמשים במשחק.

המשחקים מתאימים למגוון רחב של גילאים, וגם מבוגרים יותר יכולים להנות מהחוויה המגניבה הזאת.

אמנם בטח נתקלתם בהמון חברות להשכרת מציאות מדומה לאירועים, אבל אנחנו מבטיחים לכם שהציוד שלנו הוא המתקדם ביותר ועם המגוון הרחב ביותר של משחקים שלא ניתן להשיג בשום מקום.

מציאות מדומה לאירועים מחירים

חשוב להבין טוב מאוד איך הולך להתנהל האירוע ואיזה חבילות אפשר לשלב עם המציאות מדומה לאירועים, ולכן אנחנו זמינים עבורכם 24/7 לשיחה מקצועית שבה נעזור לכם להפיק את האירוע שתמיד רציתם באופן מושלם.

לא רק מציאות מדומה לאירועים. יש לנו מגוון עצום של עמדות מולטימדיה ואטרקציות לאירועים שהופכים כל אירוע לחגיגה אחת גדולה.

אל תהססו התקשרו בהקדם, ותהנו מחוויה שונה בעולם אחר !

שאלות נפוצות שלקוחות שואלים אותנו על מציאות מדומה לאירוע

סימולטורים של מציאות מדומה מאפשרים למשתתפי האירוע לחוות חוויה בלתי נשכחת במימד אחר, בין אם מדובר במשחק אקשן, ספורט, הרפתקאות ועוד!
מהרגע שבו תניחו את המשקפיים המיוחדות של סימולטור המציאות המדומה, תמצאו את עצמכם בעולם אחר שבו הכל אפשרי.
אנו ב”מעטפת אירועים” דואגים לעדכן את הסימולטורים שלנו בתוכנות המציאות המדומה המתקדמות ביותר, המעניקות לכם חוויה עוצמתי ובלתי נשכחת.
הזמנת עמדת מציאות מדומה לאירוע שלכם תשדרג אותו באופן משמעותי, ותעניק לאורחים שלכם שעות רבות של הנאה, ריגוש ותדהמה!

מחירי עמדות המציאות המדומה משתנות ע”פ סוג הסימולטור, הצורך בצוות תפעולי וכמובן שיש גם הטבות בעת רכישת חבילת אטרקציות או מספר עמדות סימולטורים.
אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר דרך המספר המופיע בראש העמוד, או פשוט להשאיר לנו פרטים ואנו נחזור אליכם כדי למסור הצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!
“מעטפת אירועים” היא החברה המובילה בתחום האטרקציות לאירועים, ואנו מבטיחים להעניק לכם את השירות הטוב ביותר לצד מחירים אטרקטיביים במיוחד!

אם יש משהו מיוחד ויפה בעמדות המציאות המדומה, זה שהן מתאימות כמעט לכל הגילאים!
בין אם אתם עורכים אירוע ספורט לילדים, יום גיבוש לעובדי חברה או אירוע משפחתי מרגש, עמדות מציאות מדומה יכולות להשתלב באופן מושלם בכל אחד מהאירועים הללו.
הסימולטורים שלנו ב”מעטפת אירועים” יעניקו לילדים ולבוגרים גם יחד שעות רבות של הנאה וריגוש, באחריות! 

“מעטפת אירועים” מציעה ללקוחותיה מגוון מרשים של עמדות מציאות מדומה, ואנו ממשיכים להתעדכן גם בעת כתיבת שורות אלה!
אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים, ואנו נחזור אליכם במהרה עם כל הפרטים הרלוונטיים והעדכניים ביותר.
בין סוגי הסימולטורים שלנו תוכלו למצוא:
משחקי אקשן – שייקחו אתכם למסע לחימה מלא אדרנלין בשטח, וכדאי שתשמרו היטב על הגב שלכם!
משחקי חשיבה – שיאתגרו את היצירתיות שלכם, ויגרמו לכם להרגיש שאתם בהרפתקה מרגשת.
משחקי ספורט – שבהם אתם יכולים לטפס על קיר טיפוס או להפוך לאומני לחימה!

תהליך ההזמנה אצלנו ב”מעטפת אירועים” הוא פשוט ונוח, והוא מתבצע באמצעות יצירת קשר במספר המופיע בראש העמוד או באמצעות השארת פרטים כאן באתר.
לאחר שתשאירו לנו פרטים למעשה ביצעתם את הצעד הראשון בדרך לאירוע המושלם שלכם, ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם במהירות האפשרית עם פרטים נוספים וגם הצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!  

בהחלט! אין שום סיבה שתתעורר בעיה כלשהי בעת השימוש, פרט לאנשים עם בעיות מיוחדות שלהן הם מודעים.
מעבר לכך, אנו דואגים לחטא את העמדות באופן יסודי בין האירועים, כדי לשמור על בריאות לקוחותינו. 

תמונות מהשטח מציאות מדומה לאירועים  

מעטפת אירועים

לקוחות מספרים על מציאות מדומה לאירועים

מְעוּלֶה
מבוסס על 148 ביקורות
Dina Maayan Representatives
Dina Maayan Representatives
2023-09-03
עמוס עשה לנו אירוע מדהים! בכלל יש למעטפת מגוון מטורף של אטרקציות וצוות מקצועי ברמה גבוהה ביותר!
Avera Nado
Avera Nado
2023-07-05
אתמול הפקנו אירוע פתיחת קיץ במרכז הנוער יוספטל פ"ת וצוות של מעטפת שהגיע אלינו היה מאוד מקצועי ואדיב והייתה לנו חווית שירות מעולה, והכי חשוב בני הנוער נהנו מאוד מהמתקנים :)
Mayan G
Mayan G
2023-07-04
תודה רבה על הכל???? היה תענוג לעבוד אתכם. מאוד נהנינו מהמתנפחים והשירות שלכם. כיף ממש כשפוגשים עסק מקצועי כל כך. מאמינה שנתראה בשמחות ????????
Avital Shenkar
Avital Shenkar
2023-06-18
ממליצה בחום! סיפקו שירות מהיר, אמין והמתנפח היה הרבה מעל הציפיות:)
Ziv Barak
Ziv Barak
2023-05-27
ממליצה בחום על דוכני המזון מטעם מעטפת אירועים - גלידה , וופל בלגי והמבורגרים האוכל הוכן במקצועיות , בתזמון המבוקש ובעיקר היה טעים מאוד. צוות מקצועי ונעים אשר תמך בנו לאורך כל האירוע
hadasdana
hadasdana
2023-05-01
חברה מצויינים ומקצועיים הגיעו בזמן עם כל הציוד הנדרש הזמנתי פיצות וחלבי היה מעולה עם שירות אדיב ממליצה בחום
גל ברוק
גל ברוק
2023-04-21
הכי מקצועיים שיצא לי לעבוד איתם - באים מסדרים הכל מראש - הכל היה מתוקתק. וכשקרו דברים בלתי צפויים הם תוך שניה היו על זה והתקלה נפתרה חברה מעולה, צוות איכותי ומקצועי, שירות לקוחות מעולה ממליצה בחום
Adir Miedvietzky
Adir Miedvietzky
2023-03-23
מעולים תודה
Lilach sagie-shabat
Lilach sagie-shabat
2023-03-09
ביום חמישי 2.3 הזמנו לבי"ס חוט השני במודיעין את מתחם הנינג'ה מתנפחים מחברת מעטפת אירועים. זו שנה שניה שאנו מזמינים אותם להפנינג פורים בבי"ס והשנה אף שדרגנו עם דוכני יריד ושולחנות משחק. אשת הקשר שלי זו שקד המדהימה שיודעת להרכיב לי את האירוע המושלם בהתאם לדרישות ולתקציב. נעימה וסבלנית וניתן לשמוע את החיוך שלה גם מבעד לטלפון. אז אחרי שהתאוששנו מחגיגות פורים, יכולה לומק שהיה לנו הפנינג מדהים!!! הילדים והצוות היו מאושרים!!! כולנו נהננו מכל שניה!! חשוב לי לציין בזאת כי צוות המפעילים הגיע מוקדם בבוקר והקימו את כל המתחם בזריזות ובמקצועיות. הכל היה מוכן בזמן ונראה מדהים! המפעילים כל כך נחמדים ואדיבים. בעלי גישה מדהימה לילדים. רגועים ונינוחים. מסבירים על המתקנים במקצועיות ומקפידים מאוד על הסדר והבטיחות של הילדים במתקנים. אז, מן הסתם אני ממליצה בחום גדול!!! לכל מי שמחפש הפעלה מקצועית ואיכותית לפורים או בכלל. אנחנו כבר סגרנו איתם גם לשנה הבאה! פעם שלישית גלידה ????
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.