אטרקציות לאירועים

מתנפחים כאטרקציה מובילה ליום הולדת

אין ספק שבכל אירוע שיש בו מתנפחים, זוהי האטרקציה האולטימטיבית לילדים שנמצאים באירוע. לא תראו היום אירוע של חגיגת יום הולדת לילדים בלי מתנפחים. זה יכול להיות מתנפחים בפארק או אפילו מתנפחים מיוחדים לבריכה או לפעילות מים. המתנפחים מהווים תעסוקה נהדרת לילדים ואנחנו ההורים יכולים להיות בראש שקט ולהנות בעצמנו מהאירוע. בנוסף, באמצעות המתנפחים הילדים יוכלו לפרוק קצת אנרגיה ולצאת מהמסכים בהם הם נמצאים רוב שעות היום. גם אם לא מדובר באירוע יום הולדת של ילדים אלא באירוע של מבוגרים שיהיו בו הילדים של המוזמנים, מומלץ להשכיר לפחות מתנפח אחד כדי שהילדים יהיו בתעסוקה בזמן שההורים נמצאים באירוע.

קצת על המתנפחים

המתנפחים הם מתקן בטוח מאד אך עדיין ישנם נהלי בטיחות שצריך להקפיד עליהם כדי לשמור על המתקן וכמובן גם על מי שעולה עליו. שאתם משכירים מתנפחים לאירוע תוודאו שיש בן אדם שאחראי על המתקן ומפעיל אותו, אותו אדם יודע את מגבלות המתקן: כמה אפשר לעלות בכל פעם, מוודא שאנשים לא עולים עם חפצים חדים, מוודא שלא עולים עם נעליים וכד’. הילדים יהנו הרבה יותר מהמתקן אם הוא יהיה בטיחותי ויעבוד בצורה מסודרת. מומלץ להשכיר את המתנפחים מחברת השכרת מתנפחים ידועה או שקיבלתם עליה המלצות, תבקשו לראות סרטונים בזמן אמת ותוודאו שהם עומדים בכל תקני הבטיחות.

מתנפחים לאירועים “יבשים”

מדובר כמובן על מתנפחים שאין בהם מים והם מאד פופולריים בכל אירועי ימי הולדת של ילדים. ישנו מגוון עצום של מתקנים שמהווים מאין טרמפולינות, ניתן לקפוץ עליהם והם מגיעים במגוון צורות וגדלים: זה יכול להיות לבנות, כמו מתנפחים של נסיכות או לבנים כמו מתנפחים של גיבורי על. אפשר גם להשכיר מתנפחים של מסלולים ומבוכים ואפילו מתנפחי נינג’ה החדשים שיש להם את קיר הטיפוס וצריך להגיע למעלה בריצה. כאשר מדובר באירוע יום הולדת לילדכם מומלץ להתייץ איתו ולשאול את העדפותיו. הילד בוודאי מכיר מתנפחים מימי הולדת שונים שהוא היה בהם וכך לא יתאכזב.

מתנפחים לאירועים “רטובים”

כאן אנחנו מדברים על מתנפחי מים לאירוע רטוב וכיפי. בדר”כ מדובר על מתנפחים שהם מגלשות, כאשר צד אחד מיועד לטיפוס ובצד השני מתגלשים לתוך בריכה קטנה שנקווית בסוף של המגלשה. את המתקן מרטיבים עם צינור והשימוש בו עם בגד ים. מתנפחי מים הם האהובים על ילדים ותמיד “מספקים את הסחורה”, בכל יום הולדת. ישנם גם מתנפחי מים שהם כמו מסלול והילדים צריכים לחפש אחד את השני עם רובה מים ולהשפריץ מים בהנאה. אם האירוע יהיה בבריכה, אז אפשר גם להזמין מתנפח מגלשה היישר לתוך הבריכה וזה יכול להיות גם עבור ילדים אבל בהחלט גם עבור מבוגרים. תוסיפו לכל זה מגוון רחב של אטרקציות לאירועים נוספות שאנחנו מציעים ויום ההולדת הופך לחוויה בלתי נשכחת.

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.