אטרקציות לאירועים

אטרקציות לבר/בת מצווה

גם אני רוצה פרטים על בר/בת מצווה חלומית! מלאו פרטים ונחזור בהקדם!

אטרקציות לבר מצווה מבית מעטפת אירועים הם פשוט חלום של כל חתן בר מצווה וכל החברים מסביב. אנחנו מתמחים באטרקציות לאירועים ואטרקציות לבר מצווה בפרט כבר מעל 15 שנה ודואגים בכל פעם מחדש למגוון האטרקציות הכי חדשני שיש שיגרום לכל האורחים באירוע לחוות חוויה בלתי נשכחת והמון המון כיף וגיבוש.

אם זה שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה, מתנפחים או כל אטרקציה אחרת, האטרקציות שלנו לבר מצווה הם הנדירות ביותר ובשילוב של צוות מקצועי שייתן לכם ראש שקט לאורך כל האירוע והמון נחת וזמן להנות מהחיוכים של כלל הילדים.

מגוון הכי רחב של אטרקציות לבר/ת מצווה

פליפר דיגיטלי

פליפר דיגיטלי

סימולטור אופנוע 4K

סימולטור אופנוע 4K

סימולטור נהיגה זוגי

סימולטור נהיגה זוגי

סימולטור רובים

ארקייד רפליקה

ארקייד רפליקה

ארקייד אוטנטי

ארקייד אוטנטי

עמדות מולטימדיה שונות

עמדות מולטימדיה שונות

עמדת מציאות מדומה

שולחנות ועמדות משחק

ירי קאובויים

כדורסל אלקטרוני

הוקי אוויר זוגי

זריקת מטבעות כסף

הוקי אוויר 4 שחקנים

הוקי אוויר 3 שחקנים

הוקי אוויר 3 שחקנים

שולחן משחק כדורגל

שולחן משחק כדורגל

מבוך אלקטרוני זוגי

ביליארד / סנוקר

ביליארד / סנוקר

פוקר

פוקר

פינג פונג

עמדת ירי נרפים למטרות דיגיטליות

סימון והנחש

ביליארד גולף

4 בשורה ענק

באזר אלקטרוני

כדור ברזל

4 בשורה ענק

מתקן שור זועם

מתקן שור זועם

סימולטור גלשן

סימולטור גלשן

עמדת צילום מראת סלפי

סימולטור אופנוע ים

תותח קצף

גם אני רוצה פרטים על בר/בת מצווה חלומית! מלאו פרטים ונחזור בהקדם!

החבילות שלנו

אטרקציות לאירועים קטנים
סימולטור נהיגה לבת מצווה
אטרקציות לבר מצווה עמדות
שולחן הוקי אוויר להשכרה
שולחן הוקי לבת מצווה בחצר
שולחן משחק כדורגל

גם אני רוצה פרטים על בר/בת מצווה חלומית! מלאו פרטים ונחזור בהקדם!

לקוחות מספרים על אטרקציות לבר מצווה

מְעוּלֶה
מבוסס על 148 ביקורות
Dina Maayan Representatives
Dina Maayan Representatives
2023-09-03
עמוס עשה לנו אירוע מדהים! בכלל יש למעטפת מגוון מטורף של אטרקציות וצוות מקצועי ברמה גבוהה ביותר!
Avera Nado
Avera Nado
2023-07-05
אתמול הפקנו אירוע פתיחת קיץ במרכז הנוער יוספטל פ"ת וצוות של מעטפת שהגיע אלינו היה מאוד מקצועי ואדיב והייתה לנו חווית שירות מעולה, והכי חשוב בני הנוער נהנו מאוד מהמתקנים :)
Mayan G
Mayan G
2023-07-04
תודה רבה על הכל???? היה תענוג לעבוד אתכם. מאוד נהנינו מהמתנפחים והשירות שלכם. כיף ממש כשפוגשים עסק מקצועי כל כך. מאמינה שנתראה בשמחות ????????
Avital Shenkar
Avital Shenkar
2023-06-18
ממליצה בחום! סיפקו שירות מהיר, אמין והמתנפח היה הרבה מעל הציפיות:)
Ziv Barak
Ziv Barak
2023-05-27
ממליצה בחום על דוכני המזון מטעם מעטפת אירועים - גלידה , וופל בלגי והמבורגרים האוכל הוכן במקצועיות , בתזמון המבוקש ובעיקר היה טעים מאוד. צוות מקצועי ונעים אשר תמך בנו לאורך כל האירוע
hadasdana
hadasdana
2023-05-01
חברה מצויינים ומקצועיים הגיעו בזמן עם כל הציוד הנדרש הזמנתי פיצות וחלבי היה מעולה עם שירות אדיב ממליצה בחום
גל ברוק
גל ברוק
2023-04-21
הכי מקצועיים שיצא לי לעבוד איתם - באים מסדרים הכל מראש - הכל היה מתוקתק. וכשקרו דברים בלתי צפויים הם תוך שניה היו על זה והתקלה נפתרה חברה מעולה, צוות איכותי ומקצועי, שירות לקוחות מעולה ממליצה בחום
Adir Miedvietzky
Adir Miedvietzky
2023-03-23
מעולים תודה
Lilach sagie-shabat
Lilach sagie-shabat
2023-03-09
ביום חמישי 2.3 הזמנו לבי"ס חוט השני במודיעין את מתחם הנינג'ה מתנפחים מחברת מעטפת אירועים. זו שנה שניה שאנו מזמינים אותם להפנינג פורים בבי"ס והשנה אף שדרגנו עם דוכני יריד ושולחנות משחק. אשת הקשר שלי זו שקד המדהימה שיודעת להרכיב לי את האירוע המושלם בהתאם לדרישות ולתקציב. נעימה וסבלנית וניתן לשמוע את החיוך שלה גם מבעד לטלפון. אז אחרי שהתאוששנו מחגיגות פורים, יכולה לומק שהיה לנו הפנינג מדהים!!! הילדים והצוות היו מאושרים!!! כולנו נהננו מכל שניה!! חשוב לי לציין בזאת כי צוות המפעילים הגיע מוקדם בבוקר והקימו את כל המתחם בזריזות ובמקצועיות. הכל היה מוכן בזמן ונראה מדהים! המפעילים כל כך נחמדים ואדיבים. בעלי גישה מדהימה לילדים. רגועים ונינוחים. מסבירים על המתקנים במקצועיות ומקפידים מאוד על הסדר והבטיחות של הילדים במתקנים. אז, מן הסתם אני ממליצה בחום גדול!!! לכל מי שמחפש הפעלה מקצועית ואיכותית לפורים או בכלל. אנחנו כבר סגרנו איתם גם לשנה הבאה! פעם שלישית גלידה ????
גם אני רוצה פרטים על בר/בת מצווה חלומית! מלאו פרטים ונחזור בהקדם!
אטרקציות לאירועים

אטרקציות לבר מצווה באולם

חושבים איך לדאוג שהילדים מהכתה שמגיעים לאירוע ייהנו לא פחות משאר האורחים? תשאירו לנו את העבודה! אנחנו ניצור עבורכם חבילת אטרקציות מותאמת אישית לבר מצווה שמלווה בעמדות הכי חדשניים ועם מחירים ללא תחרות.

אנחנו דואגים לחדש את מלאי האטרקציות לבר מצווה שלנו מידי חודש, ושכל המשחקים הכי עדכניים שקיימים יהיו אצלכם באירוע ויגרמו לכל הילדים לדבר על החוויה המטורפת ביום שלמחרת.

 

במהלך האירוע הצוות שלנו ישגיח על האטרקציות לבר מצווה וידאג שכלל הילדים יהיו מגובשים, יחייכו וישחקו יחדיו.

היתרון הגדול של אטרקציות לבר מצווה באולם הוא הידיעה שבדרך כלל יש אזור ייעודי לילדים שבו ניתן להקים כמות גדול של אטרקציות לבר מצווה מגוונות, וכך יש הפרדה ברורה על אופי האירוע וסוג הפעילויות השונות.

happy hour בעבודה

אטרקציות לבר מצווה בבית

אטרקציות לבר מצווה בבית זהו פתרון מעולה, ואנחנו מנגישים ללקוחות שלנו כבר מעל 15 שנה את המעטפת המלאה לאירוע שכזה.

אנחנו נלווה אתכם צעד אחרי צעד, עם האטרקציות לבר מצווה הכי משוכללות וניתן לכם את האופציה לבחור גם חבילות משוכללות שכוללות בתוכם גם דוכני מזון מגוונים, לווי של דיג’יי או כל שירות אחר שתצרכו כדי להפוך את אירוע בר המצווה לפשוט מושלם.

רוב האטרקציות לבר מצווה שלנו הם ניידות לחלוטין, וכך ניתן לשלב גם מיקומים מגוונים בזמן האירוע בבית בהתאם לקונספט וללוז המיוחד שנכין ביחד.

חשוב לנו שבכל שלב באירוע תדעו שיש לכם מענה מקצועי ומהיר, אנחנו רוצים שאתם תחשבו רק על הכיף מבלי להתעסק בכל המסביב.

שור זורם להשכרה

אטרקציות לבר מצווה מחירים

אנחנו דוגלים במחירים ללא תחרות מבלי להתפשר על האיכות. אנחנו יותר מנשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית שכוללת בתוכה אופציות לחבילות שונות ומגוונות לאטרקציות לבר מצווה באופן המשתלם ביותר.

הניסיון הרב שלנו של מעל 15 שנה בתחום האטרקציות לבר מצווה, לימד אותנו שבשביל לעשות אירוע מנצח, חייב להיות סינרגיה מושלמת בין חברות האטרקציות לבר מצווה לבין בעל האירוע, ואנחנו נדאג שכך יהיה.

ישנם המון חברות שונות של אטרקציות לבר מצווה, אל תתפשרו! חשוב מאוד לבדוק המלצות של אירועים קודמים, שנות ניסיון, ואת איכות המוצרים עצמם. חבל מאוד שתבזבזו זמן יקר או שהילדים יתאכזבו מאיכות לקויה של המכשור בזמן האירוע.

בר מצווה חוגגים פעם אחת, אסור להתפשר!

אטרקציות לבר מצווה עמדות מולטימדיה

אטרקציות לבר מצווה בבריכה

אטרקציות לבר מצווה בבריכה הם השכיחות ביותר בזמן חודשי הקיץ. אנחנו מחזיקים מגוון עצום של מתנפחי מים מטורפים, ודואגים להפוך את חווית המים לחלק בלתי נפרד מבר המצווה.

מה יותר כיף מלשלב דוכני מזון מרעננים, שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה ומתנפחים רטובים בזמן האירוע? פשוט אין, ללא ספק אטרקציות לבר מצווה בבריכה משדרגות את האירוע בכמה רמות למעלה והופכות אותו להרבה יותר ייחודי ומעניין.

אטרקציות לבר מצווה במועדון

אנחנו יודעים איזה אטרקציות לבר מצווה ילדים אוהבים יותר מהכל! אנחנו פשוט יודעים, הניסיון הרב שלנו הוא הכלי המוביל שלנו לגרום לילדים לחייך בזמן אירוע בר מצווה.

אם אתם חוגגים בר מצווה במועדון, אנחנו נדאג להתאים עבורכם את האטרקציות לבר מצווה הכי שווה שניתן לשלב בזמן אירוע בר מצווה במועדון.

אנחנו נדאג לניצול מקסימלי של המיקומים השונים במועדון, ונכווין את הילדים לפי הלוז המתוכנן בצורה מושלמת.

אטרקציות לבר מצווה מיוחדות

האטרקציות לבר מצווה השכיחות ביותר הם שולחנות משחק ועמדות מולטימדיה. אנחנו אוהבים לצאת מהקופסא ולהנגיש  לכם פעילויות נוספות, כך שייוצר אצל הילדים חוויה יוצאת דופן שהם ירוצו לספר להורים בסוף האירוע.

אם זה עמדות הפעלה, מתנפחים מיוחדים, או כל קונספט אחר, אנחנו החברה שתגשים את החלומות שלכם. במידה ויש לחתן בר המצווה חיבה לתוכנית מסוימת, סרט או פעילות כזאתי או אחרת, אנחנו נדאג לשלב זאת בעיצוב של האטרקציות לבר מצווה וגם נקים עמדות ייעודיות מעוצבות במיוחד עבורו.

אטרקציות לבר מצווה קטנה

אטרקציות לבר מצווה קטנה

אם זה אטרקציות לבר מצווה עם 1000 ילדים או 30 ילדים, אנחנו פה עבורכם עם שלל האטרקציות הכי מתקדם שיש.

חתן בר המצווה הולך לחייך לאורך כל האירוע כמו שלא חייך מימיו, בזמן ששלל הילדים יראו את האטרקציות הכי מגניבות שיש ולא ידעו מאיפה להתחיל עם כל הטוב שמול העיניים שלהם.

 

אנחנו מקיימים אטרקציות לבר מצווה גם באולמות אירועים, מסעדות, בתים ובכל מקום נוסף שעולה לראשכם, יש לנו את כל הציוד הנדרש על מנת להנגיש את האטרקציות לבר מצווה השונות ולהפוך את האירוע שלכם לאירוע יוצא דופן.

אטרקציות לבר מצווה עמדות

אטרקציות לבר מצווה לסיכום

לא משנה איפה תבחרו לעשות את האירוע שלכם, אנחנו נגיע עם הרעיונות הכי יצירתיים והציוד הכי משוכלל בשביל להגשים לכם את כל החלומות בצורה בלתי רגילה ומיוחדת כמו שרק אנחנו יודעים.

נוסף על כך, המחירים של החבילות שלנו הם השווים ביותר ואתם מרווחים מעטפת מלאה שתיתן לכם ראש שקט לאורך כל האירוע בצורה המיטבית ביותר.

 

למה אתם מחכים? התקשרו עכשיו או השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר עבור אטרקציות לבר מצווה מדויקת עבורכם עם מחירים ללא תחרות ואיכות ללא פשרות.

תוכן עניינים

לקוחות שואלים על אטרקציות לבר מצווה

האטרקציות לבר מצווה השכיחות ביותר באירועים שלנו הם – שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה, מתנפחים, ועמדות הפעלה, אבל יש לנו מגוון עצום של אטרקציות נוספות ומגוונות ואנחנו גם יוצרים לאירועים ספציפיים עמדות מותאמות אישית על פי אופי האירוע וסוג האורחים.

כמובן, ניתן ליצור איתנו קשר ולקבל את קטלוג החבילות שלנו לאטרקציות לבר מצווה. אנחנו מחזיקים כמות עצומה של ציוד באיכות הגבוה ביותר ויש לנו מגוון בלתי רגיל של אפשרויות של חבילות לבר מצווה.

אנחנו מחזיקים מגוון של מעל 15 סוגים שונים של דוכני מזון הכי טעימים שיש עם חומרי גלם איכותיים במיוחד, שיתנו לכם את המעטפת המלאה לאירוע בר המצווה בנוסף לאטרקציות השונות.

צוות מנצח לא מחליפים! אנחנו רצים עם צוות מיומן במיוחד כבר שנים רבות, על מנת להנגיש לכם חוויה איכותית במיוחד שכוללת בתוכה צוות מקצועי שיודע לגרום לגיבוש בזמן האירוע ודאגה אמיתית שכולם חוזרים הביתה עם חיוך ענקי על הפנים.

אנחנו רוצים שתהיו רגועים לאורך כל האירוע, ולכן אנחנו מגיעים ומקימים את כל העמדות השונות שעתיים לפני הזמן ובודקים שכל החיבורים תקינים לפי התקנים השונים.

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.