אטרקציות לאירועים

מרכזי מסחר פתוחים

מגוון פעילויות ומתקנים למרכזי מסחר פתוחים מתקנים מתנפחים ענקיים, מתקני מתנפחים רטובים, מתקני נינג’ה, הקרנת סרטים על מסכי ענק, ערבי זולה לנוער, ערבי זולה למבוגרים, ועוד.

מרכזי מסחר פתוחים הם מקומות נהדרים לעריכת אירועים מכל הסוגים!
בין אם אתם מעוניינים להרים פסטיבל אוכל, השקת מוצר חדש, הפנינג לחגים או כל אירוע אחר, אצלנו ב”מעטפת אירועים” תוכלו למצוא את כל מה שדרוש לאירוע מושלם!
עם מעל 15 שנות ניסיון בתחום, הפקת אירועים במרכזי מסחר פתוחים הפכה לאחד השירותים העיקריים שאנו מעניקים.
אצלנו תוכלו למצוא מגוון של מתנפחים, שולחנות משחק, מתחמי מציאות מדומה, דוכנים ואוהלים ייעודיים, תפאורה ועוד.

 

מרכזי מסחר פתוחים – הזדמנות מעולה לאירוע מושלם

מרכזי מסחר פתוחים טומנים בחובם קסם מיוחד, והם מאפשרים לנו ליהנות, להתרועע, לקנות ולהנות מתחת לכיפת השמיים.
מרכזי מסחר פתוחים הם מקומות שאותם נוהגים לפקוד אנשים רבים בכל ימות השבוע, ולכן כשאתם מתכננים להרים פסטיבל, כנס, או הפנינג במקום שכזה – אתם מבטיחים תנועת מבקרים רציפה ומכובדת כמעט בכל שעה.

גלריית התמונות של אירועי מרכזי מסחר פתוחים

האטרקציות שלנו

הפקת אירוע במרכזי מסחר פתוחים דורשת מחשבה ותכנון מראש, וזהו התחום שבו אנו מתמחים כבר מעל 15 שנים!
אילו אטרקציות אנו מציעים לאירועים במרכזי מסחר?

מתנפחים: מתנפחים הפכו לחלק בלתי נפרד מכל אירוע, ואצלנו ב”מעטפת אירועים” תוכלו למצוא את כל הסוגים האפשריים! מתנפחים אתגריים דוגמת השור הזועם, סימולטור גלשן הבוחן את שיווי המשקל, מתנפח נינג’ה אתגרי, מתנפחי מים מרעננים ועוד!

דוכני מזון: אנו מציעים מגוון של דוכני מזון שיתאימו לכל חיך, וכל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את השילוב המנצח לאירוע שלכם!
החל ממזונות קלילים כמו יוגורט, גלידה, תירס או פופקורן, ועד מזונות משביעים יותר כמו פיצה, שווארמה, פלאפל ונקניקיות, אנו מתחייבים לחומרי הגלם האיכותיים ביותר!
כל הדוכנים שלנו כשרים, ותוכלו להזמין גם דוכנים עם מזונות המתאימים לטבעוניים וצמחוניים.

עמדות מציאות מדומה: המציאות המדומה כבשה את העולם לפני כמה עשורים, ועדיין – כשאנו מתנסים בחוויה שכזו אנו מופתעים כל פעם מחדש.
אנו מציעים מגוון חוויות מציאות מדומה ברמה גבוהה, שבהן תוכלו להשתמש להנאת מבקרי האירוע שלכם, לקידום מכירות, ולכל מטרה אחרת שתצטרכו!

תפאורה מיוחדת: אנו מתמחים בהקמת תפאורה לאירועים מיוחדים במרכזי מסחר פתוחים, בין אם מדובר באוהלים ודוכנים למתחמים ייעודיים, מתנפחים מיוחדים מכל הסוגים, חציר, פרחים ועציצים המשמשים בחגים כמו שבועות וט”ו בשבט ועוד.

שולחנות משחק: המגוון העצום של שולחנות המשחק שאנו מציעים, מאפשר לנו “לתפור” את האטרקציות במיוחד לאירוע שלכם! בין שולחנות המשחק שלנו תוכלו למצוא פינג פונג, שולחנות קזינו, כדורגל שולחן, תפוס את הדגים ועוד.

סדנאות מיוחדות: הצוות המקצועי של “מעטפת אירועים” מספק גם הנחייה מקצועית של סדנאות מגוונות המתאימות לכל מאורע. בין אם מדובר בשעת סיפור, סדנת נינג’ה אתגרית, סדנת שזירת זר או הכנת בוקט פרחים – אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהצוות שלנו ישדרג לכם את האירוע כמה רמות למעלה!

מחיר אירוע במרכזי מסחר פתוחים יכול להשתנות בהתאם לגודל האירוע, כמות הדוכנים והאטרקציות, הצורך בצוות תפעולי ועוד.
אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים כאן באתר, ונשמח לחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר מדויקת ואטרקטיבית!

במהלך 15 שנות הניסיון שלנו יצא לנו להפיק מגוון של אירועים במרכזי מסחר פתוחים, ביניהם פסטיבלי אוכל, ימי גיבוש לחברות, הפנינג לחגים, אירועי ג’ימבורי לילדים, השקות מוצרי אופנה ומזון ועוד.
הייחודיות שלנו ב”מעטפת אירועים” היא האפשרות להתאים את הפקת האירוע בצורה אישית לכל לקוח.
אנו עושים זאת באמצעות הבנה מעמיקה של חזון הלקוח, והגשמתו באמצעות מגוון ענק של אטרקציות, דוכני מזון, תפאורות וסדנאות מכל הסוגים.

בין האטרקציות שלנו תוכלו למצוא מתנפחים מכל הסוגים (מתנפחים יבשים ומתנפחי מים), שולחנות משחק מגוונים לכל הגילאים, עמדות מציאות מדומה וסימולטורים מתקדמים, דוכני מזון עם מגוון מזונות עצום, סדנאות מיוחדות בהנחיה מקצועית ועוד.
אנו מאפשרים ללקוחותינו גם לבחור חבילות אטרקציות המוזילות את העלויות באופן משמעותי.
השאירו לנו פרטים כאן באתר, ואנו נחזור אליכם במהרה עם פרטים נוספים והצעת מחיר שווה במיוחד!

זוהי שאלה שאין עליה תשובה אחת, ומספר האטרקציות יהיה תלוי בגודל האירוע, כמות המשתתפים והאופי שאתם רוצים להקנות לאירוע שלכם.
מצד אחד אתם רוצים לבחור מספר אטרקציות כך שלא תהיה צפיפות סביב עמדה אחת, וכך שתהיינה מספר אופציות עבור המשתתפים, ומהצד השני – אתם לא רוצים יותר מדי אטרקציות שתעמודנה ריקות ביום האירוע.
צרו עמנו קשר ונשמח להמליץ לכם מהניסיון הרב שלנו!

למרות שחלק מהאטרקציות שלנו ניתנות להשכרה עצמאית, רוב האטרקציות דורשות עזרה מקצועית מצידנו, ואנו מקצים אנשי צוות מקצועיים שעוזרים להוביל את האטרקציות השונות אל מקום האירוע, להקים אותן, לתפעל אותן במהלך האירוע ולקפל אותן בסופו.
באופן זה אתם מתפנים להתעסק באספקים דחופים יותר של האירוע שלכם, ומשאירים לנו את הטיפול באטרקציות.
חלק מהאטרקציות מחייבות נוכחות של איש צוות לצורך תפעול, הנחיות ובטיחות במהלך האירוע.

את האירוע שלכם כדאי להזמין מספיק זמן מראש – לפחות מספר שבועות קודם, אך גם אם האירוע קרוב יותר אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ואנו נעשה את המיטב עבורכם.
ניתן להתחיל את תהליך ההזמנה באמצעות השארת פרטים ממש כאן באתר, ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם עם פרטים נוספים והצעת מחיר מפורטת.
אופציה נוספת היא פשוט להתקשר אלינו דרך המספר המופיע בראש העמוד.

 

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר לגבי אירוע, אשמח לקבל פרטים.